Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Medarbetare Back Office Objektsfinansiering

Är du den vi söker? 

Vi söker en Backofficemedarbetare inom objektsfinansiering med fokus på administrativa uppgifter till en välkänd storbank i centrala Stockholm. Besitter du förmåga att administrera, sammanställa och dokumentera? Vill du arbeta på en av Sveriges största banker? Blir du stimulerad av att strukturera och vara delaktig i utvecklingen av en storbank? Då kan denna tjänst vara rätt för dig! Konsultuppdraget löper under perioden: 2023-04-17 t.om; 2023-09-30. Tjänsten är på heltid. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande. 

Arbetsbeskrivning

Handelsbanken söker efter dig som vill ta dig an en central roll som Backoffice medarbetare inom objektsfinansiering. Rollen syftar till att administrera och följa upp bankens processer. Du kommer med dina insatser att stötta avdelningens affärsverksamhet. Du ges här möjlighet att få in en fot och fördjupa dina kunskaper på en av Sveriges storbanker. Vidare kommer du tillsammans med din konsultchef erbjudas guidning och vägledning för din fortsatta karriär. 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:

  • Registrering av avtal
  • Posthantering
  • Scanning

 

Din profil

För att lyckas i rollen ser att vi att du har arbetslivserfarenhet av administration och gärna från bank. Vi ser att du talar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. För banken är det värdefullt att du besitter en inre viljekraft att ge god service till banken och dess innevarande kunder. För att lyckas i denna roll har du således höga ambitioner för dig själv och din leverans. Som person arbetar du effektivt, strukturerat och framåtblickande, för att skapa värde på arbetsplatsen. Du är van vid att arbeta självständigt, under högt tempo och med ett lösningsorienterande förhållningssätt. För att trivas i rollen har du en känsla för att skapa bäst resultat i dialog med andra och besitter en naturlig teamkänsla.

 

Om företaget

Som konsult blir du anställd av Inhouse AB och uthyrd till vår beställande kund. Inhouse är ett konsultföretag inom rekrytering, konsultlösningar och organisationsutveckling. Vi är specialister inom Marknad & Kommunikation, Ekonomi & Finans, Business Services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande konsultchef.

 

Övrigt

Uppdraget är på heltid med position i centrala Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag och tillhandahålls via Inhouse AB. Uppdraget fortlöper mellan 2023-04-17 t.o.m., 2023-09-30. Du ansöker via vår hemsida, www.inhouse.se. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Eventuella frågor välkomnas och besvaras av rekryteringskonsult Rebecca Forsgren, Rebecca.Forsgren@inhouse.se.

Vi ser fram emot din ansökan.

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Rebecca Forsgren

rebecca.forsgren@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!