Nu söker vi en Administratör på 50 % till Ambea Sverige

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Om kunden / About the Client
Ambea är en ledande nordisk leverantör av vård-och omsorgstjänster. Koncernen har verksamhet i Sverige, Finland och Norge. Våra verksamheter bygger på ”Time to care”, som är det grundläggande konceptet bakom vårt dagliga arbete. Fokus ligger alltid på individens behov och på att maximera tid och resurser för varje personligt möte mellan vår personal och kunden. Våra företag erbjuder i första hand äldreomsorg, öppenvård och företagshälsovård, men vår expertis omfattar också mer specifika krav som funktionsnedsättning och missbruk. Koncernen verkar genom två starka varumärken, Carema och Mehiläinen.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Du kommer att vara backup för reception/växel och hantera inkommande samtal till Carema/Ambea. Det kommer även förekomma allmänna receptionsuppgifter t.ex. ta emot besökare, sköta post, bud och pakethantering samt administrering av fax och sköta postutdelning. Vidare kommer du att sköta felanmälningar och beställa diverse beställningar som t.ex. taxi, blommor samt fika/mat. Du kommer även hjälpa till med uppdatering av namnskyltar till konferensrum.

Din profil / Your profile
Som administratör på Ambea Sverige har du en mycket viktigt roll där du behöver vara positiv, engagerad, driven och noggrann. Det är en förutsättning att du trivs med att ge service och ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Som person är du vänlig och tillmötesgående och brinner för att hjälpa andra. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och gärna som receptionist.
Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt. Du har även mycket goda kunskaper i Officepaketet.

Övrigt / Other
Tjänsten är på deltid, 50% från kl 08.00-12.00 varje dag men behovet är stort att du är en person som är flexibel och kan arbeta längre vid sjukdom, semester etc. Du kommer att vara uthyrd till Ambea Sverige genom Inhouse. Uppdraget är till en början från midsommar och två månader framåt, men med mycket goda chanser till förlängning. Kontoret ligger i Solna och intervjuer kommer att ske löpande.

Vid frågor är du välkomen att höra av dig till Josefin Thörnert på tel: 070-4315012

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Upplever du ett Tekniskt Problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se.

Välkommen!