Nu söker vi en erfaren Executive Assistent till Amrop

Om kunden / About the Client
Amrop är ett av de ledande chefsrekryteringsföretagen (Executive Search) globalt, med 82 kontor i 55 länder. Vi har varit aktiva på den svenska marknaden sedan 1986 och har under åren etablerat Amrop som ett av de högst rankade chefsrekryteringsföretagen i Sverige. Amrop i Sverige har en framgångsrik historia av tillsättningar av chefer och nyckelpersoner till ledande företag inom alla branscher.

Amrops organisation i Stockholm består av 8 Partners, 8 Associates och 4 assistenter. Vårt fräscha kontor i Stockholm ligger centralt på Norrlandsgatan. Tillsammans med våra kontor i Malmö, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors utgör Norden en viktig och framgångsrik region inom Amrop globalt

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Executive Assistent är du ansvarig för att assistera några av våra Partners i deras arbete. Du ansvarar för att utforma dokument, hjälper till med mötesplanering, resor, projektadministration samt att självständigt förbereda diverse material. Du hjälper till att svara i telefon och är behjälplig med övrigt administrativt arbete.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har flera års erfarenhet i liknande roll, gärna i internationell miljö, och är intresserad av svenskt näringsliv. Du har erfarenhet av att arbeta med kvalificerat sekreterararbete och har troligtvis verkat i andra professionella tjänsteverksamheter, t ex inom bank/finans, management consulting, advokatbyråer eller en kontorsmiljö av liknande karaktär som Amrop. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har lätt för att ta egna initiativ. Du har goda datakunskaper samt behärskar engelska och svenska flytande i tal och skrift.
 
Som person är du serviceorienterad, strukturerad, noggrann, proaktiv, flexibel, snabb och prestigelös. Du är professionell, positiv och representativ.

Övrigt / Other
Tjänsten är en heltidstjänst.

I den här rekryteringen samarbetar Amrop med Inhouse AB, Maria Bergholtz och Josefin Thörnert. Välkommen med din ansökan (CV och personligt brev) senast 13 februari 2015.
Urval och intervjuer kommer att hållas löpande. För eventuella frågor är du välkommen att kontakta Maria Bergholtz på tel. 0723-76 33 24.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!