Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Nu söker vi en Junior Assistant till kund

Är du den vi söker? 

Vill du jobba på en arbetsplats som bidrar till en mer hållbar planet? Vår kund är ett värdestyrt investmentbolag med fokus på att stötta bolag som bidrar till att lösa våra globala, sociala och miljömässiga utmaningar. Bolaget behöver stärka upp sitt supportteam och vi söker nu en och serviceinriktad Junior Assistant som är i början av sin karriär. Tjänsten är stationerad i centrala Stockholm.  

Vi tror att du precis tagit examen från gymnasiet och har jobbat extra inom service (reception, restaurang, hotell etc.) under studierna och att du har det lilla extra när det kommer till att ge service och lösa problemen innan de uppstår!  

Arbetsbeskrivning 

I rollen som Junior Assistant blir du en del av ett kompetent och engagerat team och din roll kännetecknas av service i världsklass! 
I rollen kommer du att se till att kontoret är representativt, ta emot besökare och att se till att de dagliga rutinerna utförs. Du kommer även att assistera dina kollegor med resebokningar samt annat administrativt som tex. projektledning av events och konferenser. 

Genom ditt sätt att förebygga, förutse och förbättra driver du dina kollegor och dig själv framåt som ett team. 

Din profil 

För att passa i rollen tror vi att du nyligen gått ut gymnasiet och har arbetat inom service under studierna. Vad som är viktigt dock är att du älskar att ge service i världsklass och tycker det är roligt med administrativa arbetsuppgifter. Det officiella språket är engelska och det är således viktigt att du är flytande i både tal och skrift. 

Om företaget 

Bolaget är ett Private Equity företag som arbetar med att identifiera långsiktiga trender och låta dessa ligga till grund för investeringarna. Bolaget grundades med avsikt att investera i bolag som förbättrar samhälle och miljö, samt har stor potential att skapa värde. Bolaget förvandlar utmaningar till affärsmöjligheter och tillåter företagen att växa, samtidigt som vi tillsammans bygger en hållbar framtid. 

Övrigt 

Detta är ett tidsbegränsat uppdrag med start i augusti. Du är anställd via Inhouse, men är uthyrd till kund. Uppdraget löper under 6 månader men kan komma att förlängas, dock ej längre än 12 månader!  Arbetstiderna är måndag-fredag 08.00–17.00 (men kan bli flex) och du kommer att vara stationerad på företagets helt nya kontor i centrala Stockholm.  

Vi kommer att träffa kandidater löpande, så tveka inte att söka redan idag! Vi är tacksamma om du endast ansöker med CV. Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg få svara på ett antal urvalsfrågor.  

Vid frågor kontakta; 

Erik Värendh, erik.varendh@inhouse.se / 0729-858904 alternativt 
Helene Leitner Larsson, helene.leitner.larsson@inhouse.se 
 

 

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Erik Värendh

erik.varendh@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!