Nu söker vi en professionell och serviceminded Office Assistant till Kinnevik

Om kunden / About the Client
Kinnevik är ett entreprenöriellt investeringsbolag med fokus på att bygga digitala konsumentvarumärken inom fyra sektorer: Kommunikation, E-handel & Marknadsplatser, Underhållning och Finansiella tjänster. Vi samarbetar med grundare och management för att skapa, investera i, och leda snabbt växande digitala verksamheter både i etablerade marknader och på utvecklingsmarknader. Kinnevik grundades 1936 av familjerna Stenbeck, Klingspor och von Horn.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att förestå kontoret med mottagande av besökare samt se till att konferensrum och allmänna ytor är rena och iordningställda.

Du har nära och daglig kontakt med dina kollegor och är behjälplig med administrativa uppgifter såsom resebokningar, post och budhantering, support kring IT när det gäller kopiatorer och PC-projektor etc. Vidare vad gäller kontoret är du den som beställer blommor, kaffe/te, kontorsmaterial.

Kontoret har en del lunchmöten och konferenser, där du köper mat, fika och ser till att rummet är redo i tid. Event och sena möten kan förekomma och även då är du inblandad med koordinering av det som önskas.

Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös och har en mycket hög servicenivå. Du har ett lugn över dig som ger en trygghet till dina kollegor internt samt för externa besökare. Ögat för detaljer är viktigt och förmågan att ligga steget före.

Du har förmågan att ta egna initiativ och strukturerar upp ditt arbete väl så att inget faller mellan stolarna. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor och besökare. Du har goda kunskaper i Office paketet. Då Kinnevik är ett internationellt företag så är det viktigt att du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på engelska.

Vi ser att du har erfarenhet från servicebranschen och kanske har erfarenhet från hotell och restaurang. Vi ser även gärna att du arbetat som assistent under ca 2-3 år.

Övrigt / Other
Detta är en rekrytering och du kommer att bli anställd hos Kinnevik. Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Intervjuer kommer att ske löpande. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig, skicka in en ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är den 25 mars.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!