Office Assistant till Capacent

Är du den vi söker?
Är du en starkt serviceinriktad person som söker nya utmaningar inom service? Capacent AB söker en ny Office Assistant till deras fina kontor i Stockholm!

Arbetsbeskrivning
denna roll kommer du ansvara för den externa och interna servicen på kontoret samt administration som rör receptionen. Du ansvarar för att ta emot besökare till kontoret och ge ett positivt första intryck och finns tillgänglig för att hjälpa dina kollegor med diverse arbetsuppgifter. Vidare kommer du att:
• Hantera kontorsmaterial och frukost/luncher vid behov
• Förbereda konferensrum inför möten
• Se till att allmänna utrymmen på kontoret ser representativa och inbjudande ut
• Hantera diverse ekonomiadministration som exempelvis leverantörsreskontra
• Hantera del av On-boarding med passerkort
• Göra utskick och bevaka inkommande kundundersökningar
• Hantera allmän intern kommunikation
• Ta emot anmälningar vid events
• Viss uppdatering av hemsidan och Linked-In
• Förbereda innehåll till fredagsmöten tillsammans med IT-avdelning

Din profil
Som person söker vi dig som drivs av att ge det där lilla extra till dina kollegor och externa besökare som kommer till kontoret. Du har tidigare erfarenhet av service samt ekonomihantering och som vill ta nästa steg i en spännande miljö. Du är ansvarstagande, professionell och trygg i dig själv samtidigt som du är prestigelös och vågar ta egna initiativ.

Om företaget
Capacent är ett managementkonsultbolag inriktat mot företagsrådgivning med fokus på att förbättra kundernas lönsamhet och kassaflöde. Bolaget erbjuder affärsnära företagsrådgivning med fokus på att leverera mätbara resultat, från fastställande av strategi till implementering och uppföljning. Capacent har nordisk närvaro och hög grad av involvering i kundernas verksamhet.

Övrigt
I denna tjänst kommer du bli anställd av Inhouse med start i början av augusti och cirka ett år framöver. Arbetstiderna är måndag till fredag 08:30-17:30. Vi kommer gå igenom ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vi får tyvärr inte ta emot några ansökningar per mail så har du problem med att registrera dig kan du kontakta oss på info@inhouse.se. Har du några frågor gällande tjänsten får du gärna kontakta mig på malin.soderberg@inhouse.se. Välkommen in med din ansökan!

Sök jobbet

Kontaktperson

Malin Söderberg

Malin Söderberg
Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Sök det här jobbet Tipsa en vän

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!

Se alla lediga jobb

Ansökan

Upload

I enlighet med de regler kring datalagring som finns krävs ditt samtycke för att kunna slutföra din registrering. Du kan välja mellan att ge ditt fullständiga samtycke och då ha möjlighet att bli matchad mot detta och andra rekryteringsuppdrag, eller ge ett begränsat samtycke och då enbart matchas mot detta och andra jobb som du själv sökt.

Liknande artiklar