Kontakt

Office Assistant till Cevian Capital


Är du den vi söker?
Vi söker dig som vill axla rollen som kontorsansvarig samtidigt som du är redo att ta dig an en mer assisterande roll i nära samarbete med Cevians Executive Assistants. Du kommer ansvara för och delvis själv bemanna vår reception och till din hjälp kommer det att finnas en receptionist på halvtid.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Office Assistant på Cevian ansvarar du för att kontoret är i toppskick för såväl besökare som anställda. Du ansvarar för leverantörsavtal och beställningar så som växellösning, kontorsmaterial, dagligvaror, videokonferensutrustning, mobiltelefoni, lokalvård, prenumerationer och inpasseringssystem. Det finns stor möjlighet att driva egna projekt för att kontinuerligt utveckla kontoret.

Du ansvarar för förberedelser inför möten (kaffe, uppdukning och ev. förtäring) samt se till att våra besökare får ett positivt bemötande. I receptionen ansvarar du för kontorets växel med inkommande samtal samt sedvanliga receptionssysslor; exempelvis bud, post, utskrifter och pressbevakning. Dessa uppgifter utförs av dig med stöd av en receptionist på halvtid.

I den assisterande rollen arbetar du tillsammans med Cevians två Executive Assistants och stöttar med bland annat resebokningar, eventplanering och möteskoordinering.

Din profil
Då servicenivån inom företaget är hög söker vi någon som brinner för service och trivs i en högpresterande internationell miljö.

Eftersom du kommer driva och styra dina egna arbetsuppgifter så ställs det krav på att du kan arbeta självständigt, tar egna initiativ och är flexibel. För att lyckas i den här rollen behöver du vara samarbetsorienterad och en god kommunikatör. Vidare krävs det att du är
noggrann, har hög integritet, är stresstålig och att du ser lösningar istället för problem.

Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska samt behärskar Office paketet mycket väl. Du har minst ett par års erfarenhet från reception, kontor och administrativa arbetsuppgifter.

Om företaget
Cevian Capital är en internationell investeringsfond som idag förvaltar mer än 13 miljarder Euro och är stora ägare i några av Sveriges och Europas största börsnoterade bolag. I de nyrenoverade sekelskiftslokalerna nära Stureplan jobbar idag 18 personer i nära samarbete med ett trettiotal kollegor fördelat på olika kontor i Europa.

Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Cevian på heltid. Arbetstiderna är 08:00-17:00 och övertid förekommer, ibland även på helger. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vi vill att du skickar in CV och brev på engelska och motivera gärna varför just du skulle passa för rollen. Vid frågor vänligen kontakta Jessica Grip på Inhouse 08- 52 22 33 10.