Office Assistant till konsultuppdrag hos Verdane

Är du den vi söker?
Är du en starkt serviceinriktad person som söker nya utmaningar i en bred roll? Finns du tillgänglig omgående och vill ta dig an ett konsultuppdrag samtidigt som du utvidgar ditt nätverk hos på Inhouse? Vi letar efter dig som vill arbeta som Office Assistant på uppdrag hos våra kunder!

Arbetsbeskrivning
Som Office Assistant kommer du ansvara för den externa och interna servicen på kontoret och hantera diverse administrativa och praktiska uppgifter. Du är en Mood Manager med positiv energi och finns tillgänglig för att hjälpa dina kollegor med både högt och lågt. Du lägger stor vikt vid att skapa ett positivt intryck för att bygga långsiktiga relationer.

I arbetsuppgifterna ingår brand annat:
• Koordinera möten och bokningar i kalendern
• Ta emot besökare och erbjuda kaffe/te/vatten
• Förbereda konferensrum inför möten
• Vara kollegor behjälplig med administrativa uppgifter
• Hantera inköp av kontorsmaterial och inköp av frukost/luncher
• Se till att kontoret ser snyggt ut och är trivsamt för både besökare och kollegor
• Skapa och bibehålla en positiv dialog med leverantörer och fastighetsskötare
• Reseplanering- och bokningar

Din profil
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av en social roll inom service. Du är van att arbeta i en bred tjänst med olika ansvarsområden och du stormtrivs i en supporterande roll och har ett öga för detaljer. Vidare är du initiativtagande, har goda kunskaper i engelska, trygg i dig själv och sprider positiv energi och glädje!

Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Övrigt
Detta är konsultuppdrag på deltid (50-80%) under 6 månader med start i januari 2020. Du kommer att bli anställd hos oss på Inhouse och jobba på uppdrag hos våra kunder. Som uthyrd konsult via oss på Inhouse erbjuds du marknadsmässiga förmåner och vi följer kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via e-post utan hänvisar till vår hemsida.
Vid eventuella frågor vänligen kontakta Rekryteringskonsult & Konsultchef, Sofia Hoffman Wetterborg på sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se

Sök jobbet

Kontaktperson

Sofia Hoffman Wetterborg
sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se

Sofia Hoffman Wetterborg
Anställningsomfattning

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Sök det här jobbet Tipsa en vän

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!

Se alla lediga jobb

Ansökan

Upload

För att skicka in din ansökan måste du också bifoga ditt CV

I enlighet med de regler kring datalagring som finns krävs ditt samtycke för att kunna slutföra din registrering. Du kan välja mellan att ge ditt fullständiga samtycke och då ha möjlighet att bli matchad mot detta och andra rekryteringsuppdrag, eller ge ett begränsat samtycke och då enbart matchas mot detta och andra jobb som du själv sökt.

Liknande artiklar