Denna tjänst är inte längre aktuell.
Office Assistent till Bridgepoint
Är du den vi söker?
Är du en starkt serviceinriktad person med förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt? Till Bridgepoint söker vi dig som trivs i en supporterande roll, med fokus på service och administration.
Arbetsbeskrivning
I rollen kommer du jobba ihop med kollegor för att ge bästa service till kontoret. Arbetet innebär flera ansvarsområden med fokus på konferens, administration och support till teamet och övriga på kontoret. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:
• Ta emot besökare & hantera inkommande samtal vid behov
• Ansvara för att kök & allmänna ytor är representativa, hantera kaffemaskiner, fylla på dryck i kylarna & se till att allting finns på plats i pentryt
• Se till att möten finns inbokade i kalender
• Service mot kollegor internt, koordinera inför möten & hantera frågor ad-hoc
• Administration så som rese- & mötesbokningar, utläggsredovisning, inköp av kontorsmaterial samt posthantering
• Stötta vid events
Din profil
Vi tror att du har tidigare erfarenhet från konferens, reception eller i en supporterande roll där du arbetat administrativt och nu vill ta nästa steg i din karriär. Som person är du serviceorienterad, trygg i dig själv och följsam i ditt möte med andra människor. Du kan arbeta i ett högt tempo och hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Vidare ser vi att du är prestigelös, har integritet och tar egna initiativ till arbetsuppgifter.
Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift är ett krav.
Om företaget
Bridgepoint är ett Private Equity företag som investerar i växande företag över hela Europa, USA och Asien. Bridgepoint investerar tid och kapital för att se till att företagen fortsätter sin framgångsrika expansion. De täcker de flesta branscher från konsumentprodukter, hälso- och sjukvård, finanssektorn till IT-branschen. Bridgepoint har 10 kontor runt om i världen och i Norden är vi 15 anställda. Se länk: http://www.bridgepoint.eu/
Övrigt
I denna rekrytering samarbetar Bridgepoint med Inhouse. Urval sker löpande och start för denna tjänst beräknas till januari. Vid eventuella frågor, vänligen kontakta Malin Söderberg på malin.soderberg@inhouse. Observera att vi inte kan ta emot din ansökan via e-post utan hänvisar till www.inhouse.se. Välkommen in med din ansökan!</p