Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Office Coordinator till spännande bolag!

Är du den vi söker?
Just nu söker vi för vår kunds räkning en Office Coordinator som är en riktig DO:er. Denna roll är bred och kräver tidvis högt tempo. För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du är flexibel och handlingskraftig. 
 

Arbetsbeskrivning

Som Office Coordinator kommer du att vara bolagets enastående problemlösare med svaret på de flesta praktiska frågor. I rollen ingår ansvar för att styra upp alla praktiska delar kring utrustning och service på kontoret i allmänhet (skärmar, kontakt med it-support, kaffemaskiner, inköp, stolar, kablar – you name it!) och för medarbetarna i synnerhet (onboarding, fixa nycklar, köpa frimärken, styra upp lunchbeställningar osv.) 
Bolaget kommer även genomgå en kontorsflytt som du kommer driva och koordinera. Du kommer ha en central roll i detta och ha kontakt med leverantörer och arkitekter och se till att allt rullar på som det ska.
Vidare innebär rollen upphandling av leverantörer, dagliga kontorsrelaterade uppgifter, arrangera kalas och se till att kontoret är sådär utomordentligt trevligt och välskött! Efter en tids hemarbete har nu återgång till kontoret påbörjats och det blir ditt ansvar att hålla lokalerna snygga och rena.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service och administration. Har du även koordinerat flytt av kontor tidigare är det ett stort plus. Du har god vana av Officepaketet samt är en duktig kommunikatör på svenska och engelska, både i tal och skrift.
För att axla rollen som Office Coordinator trivs du i en koordinerande och administrativ roll. Vi tror att du är en hejare på service och att få saker gjorda! Du är en “digital native” och bekväm med att arbeta i en teknisk miljö och räds inte att testa att få igång en Apple TV eller Chromecast som strular. Vidare gillar du att styra upp och har en förmåga att skapa en härlig atmosfär. För att trivas i rollen behöver du ha en känsla för detaljer, klara korta deadlines, ligga steget före, vara prestigelös och ha en utomordentlig administrativ förmåga.

Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående. Placeringsorten är i centrala Stockholm. Låter det intressant? Ansök då endast med CV och gärna så snart som möjligt. Du behöver inte bifoga personligt brev. I processen följer sedan urvalsfrågor och arbetspsykologiska tester. Vid frågor, kontakta Sam Abdallah, Sam.abdallah@inhouse.se.
 

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Kontaktperson

Sam Abdallah

sam.abdallah@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!