Kontakt

Office Manager sökes för vår kunds räkning!


Är du den vi söker?
Har du erfarenhet som Office Manager och vill kliva in i en roll där din kunskap värderas högt? En av våra kunder söker en Office Manager som finns tillgänglig omgående!

Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer du att ha det övergripande ansvaret för att kontoret fungerar samt arbeta tillsammans med den nuvarande receptionisten.

Som kontorsansvarig:
– Avtalsansvarig och kontaktperson mot hyresvärdar, hyresgäst, parkeringsbolag, larm- och säkerhetsbolag, leverantörer av kontorsservice, -tjänster, -material och -utrustning
– Ansvarig för företagets larm- och säkerhetssystem
– Ansvarig för kontorslokalerna och -möbleringen
– Ansvarig för förebyggande åtgärder vid eventuella olyckor/kriser

Som receptionist:
– Ta emot besökare, säkerställa besöksregistrering och avisera besökarnas ankomst
– Iordningsställa inför möten och events och tillse att konferensrum, allmänna utrymmen och kontorslokalerna är representativa och trevliga
– Mottagande av inkommande telefonsamtal och vidarekoppling
– Beställa/inköp av blommor, förtäring, taxi, bud, profilmaterial, förbruknings- och kontorsmaterial, kontorstjänster och garageplatser
– Beställa reparation/service på kontorsmaskiner/-produkter/-inventarier
– Hantera inkommande och avgående post och bud
– Hantera passerbrickor till anställda och leverantörer
– Hantera nycklar, förvaringsskåp och parkeringstillstånd
– Fylla på profil- och förbrukningsmaterial i allmänna utrymmen
– Ta emot och hänvisa reparatörer/servicetekniker/leverantörer
– Informera organisationen om underhåll och reparation i fastigheten
– Behjälplig organisationen med upprättande av utläggningsräkningar, utskick, utskrifter, kopiering etc
– På- och avlarmning av lokalerna samt mottagare av inkomna larm till larmcentralen

Din profil
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet som Office Manager, är serviceminded och kan axla denna roll snabbt. Vi söker dig som är kommunikativ, vågar ställa krav och ta dig an en koordinerande roll med många olika kontaktytor. Vi ser att du drivs av att arbeta med service och har en naturlig känsla för att se vad som behöver prioriteras.

Start för detta uppdrag är omgående och beräknas pågå i 2-3 månader.

Om företaget
Inhouse är ett konsult-, rekryterings- och bemanningsföretag med specialistkompetens inom områdena kommunikation, business services, HR, och ekonomi.

Vi erbjuder flera olika tjänster inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. I all vår verksamhet utgår vi från People management – ett sätt att ta sig an helheten, företaget genom dess delar – människorna

Övrigt
Detta är en heltidstjänst med start omgående. Kunden har sitt kontor lokalt placerat i Stockholm.