Office Manager med start omgående till vår kund i centrala Stockholm

Är du den vi söker?
Har du tidigare erfarenhet som Office Manager och vill ta ett helhetsansvar kring kontorsdriften? Vi hjälper nu en av våra nära kunder att tillsätta deras nya Office Manager. Vi söker dig som brinner för service och som vet hur du kan göra skillnad ute på ditt uppdrag.

Arbetsbeskrivning
I denna roll är du en nyckelperson på kontoret som ansvarar för den interna och externa servicen. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta bland annat:
• Hantera inkommande mail och samtal
• Ta emot gäster på ett inbjudande sätt
• Hantera kalender och rumsbokningar
• Inköp av luncher och fika
• Fakturahantering
• Utläggsredovisningar
• Ordna inför och under events

Utöver detta kommer du att stötta kollegor och chefer med diverse uppgifter för att få kontoret att fungera på ett optimalt sätt.

Din profil
Vi söker dig med några års tidigare erfarenhet i en liknande roll där du haft ansvar för kontoret. Som person är du självgående och har en kort startsträcka för att kunna ta dig an helheten. Vidare är du positiv, bidrar med god stämning och inte är rädd för att bjuda på dig själv. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant. Oftast är det något litet extra som gör en stor positiv skillnad. Med nyfikenhet kommer du långt! Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet och framförallt Outlook och rumsbokningar som kommer vara ett viktigt inslag i din vardag.

Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Bolaget grundades 1996 och har idag över 40 anställda i Stockholm, Göteborg och Berlin samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående på c.a tre månader med goda chanser till förlängning. Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8-17 och kundens fantastiska kontor finns centralt i Stockholm. Vi kommer att träffa kandidater löpande så välkommen in med din ansökan redan idag!