Office Manager till Adelis Equity

Är du den vi söker?
Trivs du i en bred roll där du får ha ansvar för ett kontor? Är du en person som gärna ser till att allt fungerar på ett smidigt sätt? Adelis söker nu en professionell och serviceinriktad Office Manager till sitt trevliga kontor i central Stockholm.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Office Manager hos Adelis har du en nyckelfunktion på kontoret. Utöver Office Manager rollen kommer du även assistera 3-5 investerare med enklare uppgifter. Dina ansvarsområden kommer bland annat att innefatta:

• Ansvara för växeltelefon
• Ta emot gäster, hantera post och budleveranser
• Hantera konferensrumsbokningar samt duka upp/av inför möten
• Inköp av frukost/luncher/fika
• Inköpsansvarig av kontorsmaterial, dryck och övrigt förbrukningsmaterial
• Tillse att allmänna utrymmen och kontorslokalerna är representativa och trevliga
• Stötta Executive Assistant vid anordning av events
• Resebokningar
• Månadsvis kvittoredovisning
• Koordinera bokning av möte och telefonkonferens vid behov
• Kopiering, inbindning och utskrift av diverse material
• Registrera visitkort i kontaktlista

Din profil
Vi tror att du har tidigare erfarenhet som Office Manager. Du har goda kunskaper i Officepaketet och kan skriva och tala engelska på en god nivå. Som person är du serviceorienterad, trygg i dig själv och följsam i ditt möte med andra människor. Du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och behåller ett lugn även i perioder med ett högre tempo. Vidare ser vi att du är prestigelös, har integritet och arbetar proaktivt.

Om företaget
Adelis Equity Partners grundades 2012 med målet att bli det ledande riskkapitalbolaget med fokus på investeringar i medelstora företag i Norden. Som ägare är vi kunniga, aktiva, transparenta och lyhörda inför de specifika förutsättningarna som finns i de verksamheter vi investerar i. Vårt namn härstammar från latinets audax (djärv) och fidelis (trogen, pålitlig). I den germanska språkstammen kan det också betyda ädel. Namnet symboliserar vårt synsätt och reflekteras i vårt arbete.

Övrigt
I denna rekrytering samarbetar Adelis Equity med Inhouse. Ansvarig rekryterare är Eva Bennich Rathsman. Vi kommer börja kalla till intervju under vecka 33. Då vi nu går in i semestertider kommer eventuella frågor rörande tjänsten att besvaras först i vecka 33. Tjänsten är på heltid med start under september 2020. Vänligen observera att vi endast kan ta emot ansökningar via www.inhouse.se. Varmt välkommen med din ansökan!