Office Manager till Areim

Är du den vi söker?
Har du tidigare erfarenhet som Office Manager och vill fortsätta utvecklas i en dynamisk roll tillsammans med ett sammansvetsat team?

Arbetsbeskrivning
I rollen som Office Manager hos Areim kommer du ingå i ett team med fyra andra kollegor där ni tillsammans ansvarar för att kontoret fungerar optimalt både internt och externt. I din roll kommer du att:
• Ombesörja hela kontorets drift inklusive personalmatsalen
• Hantera inköp av kontorsmaterial
• Jobba effektivt med resebokningar och logistik
• Koordinera årliga konferenser/events
• Agera back-up och stöd åt receptionen vid luncher och andra behov
• Ha övergripande ansvar för fakturor för kunder/leverantörer som är kontorsrelaterat
Rollen ställer höga krav på flexibilitet och en vilja att samarbeta med övriga i teamet för att få verksamheten att fungera på ett smidigt sätt. Du behöver ha en säkerhet i din yrkesroll för att emellanåt kunna fatta svåra beslut, arbeta strukturerat och noggrant samt kunna prioritera arbetsuppgifter.
Rollen erbjuder chansen att jobba med ett expanderade företag vilket ger stora möjligheter till personlig utveckling och ansvarstagande.

Din profil
Vi tror att du har tidigare erfarenhet från en roll som Office Manager eller liknande och vi ser gärna att du kommer från en liknande bransch och en internationell miljö. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet och behärska engelska och svenska väl i tal och skrift.

Om företaget
Vi på Areim är nordiska fastighetsägare och fondförvaltare med kontor i Stockholm och Helsingfors. Vi förvaltar fonder för några av världens största institutionella investerare. Det har vi gjort med framgång i över 15 år och det tänker vi fortsätta med. Framgång för oss betyder att leverera en god avkastning till våra investerare på ett ansvarsfullt och hållbart sätt. Vår vision är att vara den mest attraktiva plattformen för investeringar i reala tillgångar. Vi är ett oberoende bolag som bygger goda relationer till hyresgäster, investerare och samhället i stort. Ett bolag som vet vikten av att hitta den rätta balansen. Som vill att det som är bra idag ska vara minst lika bra i framtiden. Läs mer på www.areim.se

Övrigt
Detta är en heltidstjänst förlagd under måndag-fredag. I denna rekrytering samarbetar Areim med Inhouse så vid eventuella frågor är du välkommen att ta kontakt med Malin Söderberg. Vi kommer ta emot intervjuer löpande så skicka in din ansökan redan idag. I ditt personliga brev ser vi gärna att du skriver varför just denna tjänst lockar. Start för denna tjänst är omgående och uppsägningstid beaktas.

Har du problem med att skicka in din ansökan så kontakta oss på info@inhouse.se