Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Office Manager till Brunswick Real Estate

Är du den vi söker?

Är du en starkt serviceinriktad person som söker nya utmaningar i en bred roll där möjligheten att göra skillnad är i fokus? Välkommen att söka rollen som Office Manager till Brunswick Real Estate. 

Arbetsbeskrivning

I rollen som Office Manager hos Brunswick har du en nyckelfunktion på kontoret i att skapa förutsättningar för firman genom trivsamma kontorsmiljöer, gemensamma ytor och en professionellt hög intern service. Du har övergripande ansvar för kontoret och personalansvar för 2-3 personer inom det administrativa teamet. Förutom att supportera kollegor och partners så kommer du att ha viss kontakt med leverantörer och kunder. Utöver stort fokus på service, administration och koordinering innehåller även rollen viss HR Admin i samplanering med HR Chefen. Du kommer att assistera kring onboarding av nyanställda, koordinering med rekryteringsfirmor, boka intervjuer och ha löpnade kontakt med kandidater. Genom ditt sätt att förebygga, förutse och förbättra driver du dina kollegor och dig själv framåt som ett team.

Din profil

Vi söker dig som tidigare har arbetat som Office Manager och med HR Admin, gärna från private equity bolag, advokatbyrå eller liknande. Du har erfarenhet av att skapa en härlig kontorsmiljö som ligger i linjen med företagets kultur. Det är viktigt att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

I rollen kommer du att få ta stort eget ansvar och det är därför viktigt att du har förmåga att kunna planera och organisera ditt arbete effektivt. För att trivas och vara framgångsrik i rollen tror vi att du är nyfiken som person och har en stark drivkraft att jobba med något meningsfullt och uppskattar företagets värderingar: ”Meaningful change, measured impact”. Du motiveras av att på eget initiativ ta fram förslag och vidta åtgärder i syfte att öka kvalité på arbetet. Du har ett starkt kvalitetsfokus i leveranser, sinne för detaljer och ser helheten samt sätter stor ära i att leverera på utsatt tid. Du förstår vikten av att hålla en god och hög servicenivå och är duktig på att bygga förtroende och relationer internt och externt. Du känner dig trygg i att ta ägandeskap och har lätt att samarbeta med olika personer.

Om företaget

Brunswick Real Estate är en ledande investerare på den nordiska fastighetsmarknaden, vi identifierar hållbara investeringsmöjligheter med utvecklingspotential och matchar dem med rätt kapital. Vår strategi bygger på nära samarbeten med nordiska och internationella investerare, såväl som med lokala partners för fastighetsutveckling och förvaltning.
Hos oss handlar värdeskapande inte bara om finansiell avkastning, utan också om den påverkan vi har på vår omvärld. Vår grundfilosofi är att fastigheterna ska vidareutvecklas under vår förvaltning och leda till mätbara förbättringar för människa, miljö och samhälle.

Övrigt

Arbetstiderna är måndag-fredag 08.00–17.00 (flex) och du kommer att vara stationerad på Brunswick Real Estates kontor på Jakobsgatan 6. Brunswick Real Estate är en arbetsplats som ser till medarbetarens fulla potential och utvecklingsmöjligheter. En entreprenöriell och engagerad arbetsmiljö som månar om sina kollegor. Vi kommer att träffa kandidater löpande och ser gärna att du kan tillträda tjänsten så snart som möjligt. Vi är tacksamma om du endast ansöker med CV. Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg att få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Maria Fjellström, maria.fjellstrom@inhouse.se

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Maria Fjellstrom

maria.fjellstrom@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!