Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Office Manager till ett av Sveriges främsta bolag inom förnybar energi

Är du den vi söker?

Har du tidigare erfarenhet från en liknande roll och vill fortsätta utvecklas tillsammans med ett snabbfotat företag? Då söker vi dig som vill axla rollen som Office Manager.

Arbetsbeskrivning

I denna roll kommer du ansvara för att kontoret fungerar optimalt för både externa besökare och dina kollegor, du är en effektiv problemlösare och gillar att driva och ansvara för olika projekt på kontoret.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:

  • Supportera kollegor med administrativa uppgifter
  • Ansvara för att kontoret är representativt
  • Boka och koordinerar möten, events och konferenser samt arrangerar luncher
  • Hanterar inköp av kontorsmaterial, frukt, kaffe mm.
  • Ansvara för förbättrings och utvecklingsprojekt som rör kontoret
  • Hantera kalender, mötesbokningar och administration
  • Vara behjälplig med teknisk utrustning (videokonferenser, Office 365)
  • Onboarding av nya kollegor
  • Kontakt med städbolag, fastighetsskötare samt andra leverantörer

Din profil

Vi tror att du har några års erfarenhet av en liknande roll där du kombinerat administration, koordinering och service på en hög nivå. Det är viktigt att du är säker i tal och skrift i din engelska, då detta är koncernspråket. Du gillar att projektleda och initiera projekt samt har en god förmåga att utvärdera situationer och prioritera dina arbetsuppgifter. Som person är du driven, lyhörd och proaktiv samt arbetar strukturerat och engagerat. Du är trygg och självgående i din roll som Office Manager och kommer även att assistera kollegor med administrativa uppgifter, vilket kräver noggrannhet. Företaget har ett stort hållbarhetsfokus som genomsyrar verksamheten.

Om företaget

Företaget verkar för ett hållbart samhälle är entreprenöriellt och en av de främsta kommersiella aktörerna inom sitt område sedan mer än tio år. Företaget utvecklar, bygger och förvaltar förnybar kraftproduktion, genom att ständigt öka tillgången på förnybar energi driver de omställningen mot en hållbar framtid. Bolaget har totalt 300 anställda varav hälften på huvudkontoret i Stockholm.

Övrigt / Vad händer nu?

I den här rekryteringen samarbetar företaget med Inhouse. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och du kommer att utgå från vår kunds kontor centralt i Stockholm. Om du tycker att detta låter som något för dig, så ansöker du enkelt med ditt CV. Du behöver inte skicka in något personligt brev. Vi intervjuar kandidater löpande, så vänta därför inte med att söka.

Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester.

Vid frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Sofia Hoffman Wetterborg Sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Sofia Hoffman Wetterborg

sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!