Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Office Manager till konsultuppdrag

Är du den vi söker?

Inhouse söker nu ansvarsfulla, engagerade och motiverade konsulter till uppdrag inom Office Management. Vi söker dig som brinner för service, älskar problemlösning och att bidra till verksamheten genom att stötta kollegor och skapa trivsel och framgång på kontoret.

Arbetsbeskrivning

Som Office Manager är du en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som tar första kontakt med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail. Du ser till att lokalerna ser representativa ut och får det att kännas hemtrevligt och välkomnande både för dina kollegor och för kunder och besökare som kommer till företaget. Det kan även förekomma diverse administrativa uppgifter där du fungerar som stöd åt kollegor och chefer med arbetsuppgifter såsom kalenderhantering, resebokningar och utläggsredovisning samt ordna inför och under events.

Din profil

Vi söker dig som är positiv, bidrar med god stämning och inte är rädd för att bjuda på dig själv. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant. Oftast är det något litet extra som gör en stor positiv skillnad! Många av våra kunder värdesätter även engagemang och prestigelöshet där du erbjuder att hjälpa till med det som dyker upp. Med nyfikenhet kommer du långt!
Några års erfarenhet från liknande roller är ett krav och vi ser också att du känner dig bekväm med Office paketet samt både svenska och engelska.

Är du intresserad av att hitta ett uppdrag som får dig att växa såväl som person som i din yrkesroll, har vi på Inhouse kul och spännande uppdrag på väg in hela tiden!

Om Inhouse

Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning.
Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. I samma anda vill vi vara engagerade och nära dig som konsult i vårt nätverk. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga & utmanande! För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Övrigt

Arbetstiderna ligger generellt måndag – fredag 8:00-17:00, men du ska kunna vara flexibel utöver dessa tider. Arbete är förlag på plats på våra kunders kontor.

Du kommer att bli anställd hos oss på Inhouse och jobba hos våra kunder. Som uthyrd konsult via oss på Inhouse erbjuds du marknadsmässiga förmåner och vi följer kollektivavtal. Du kan ställa höga krav på oss som arbetsgivare och inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning.

Vi kommer att träffa kandidater löpande på förutsättningslösa möten för att sedan framgångsrikt kunna matcha med dina önskemål och kompetens när våra uppdrag kommer in. Välkommen in med din ansökan! Vi är tacksamma om du endast ansöker med CV. Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg att få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. 

Vid frågor kontakta Sofia Hoffman Wetterborg, sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Sofia Hoffman Wetterborg

sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!