Kontakt

Office Manager till Loomis


Är du den vi söker?
Trivs du i en roll där du får vara administrativt ansvarig för ett kontor? Gillar du att ha många kontaktytor och tycker du det är viktigt att ge en hög nivå av service? Nu söker vi en Office Manager till Loomis med start under hösten 2018.

Arbetsbeskrivning
Som Office Manager på Loomis har du ett administrativt helhetsansvar för kontoret. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

• Ansvara för lokalen & de gemensamma ytorna
• Ta hand om konferensrummen
• Ta emot besökare
• Hantera nycklar och passerkort
• Planera sociala aktiviteter
• Främja den allmänna trivseln på daglig basis
• Säkerhetsansvarig gällande utrustning, utrymningsplan och information
• Ansvara för rutiner och policies internt
• Beställningar, bud/leveranser, inköp
• Avlasta Finance, HR samt VD-assistenten med administration

Din profil
För att lyckas i den här rollen är du social, noggrann och strukturerad. Du tycker om att hantera många olika uppgifter, högt som lågt. Du är prestigelös och trivs med att ge kollegor och besökare en hög nivå av service. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och i skrift både på svenska och engelska. Som person är du proaktiv och du vågar ta för dig. Vi ser att du har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll.

Om företaget
Loomis erbjuder säkra och effektiva helhetslösningar för distribution, hantering, förvaring och återvinning av kontanter och andra värdeföremål. Loomis kunder är banker, återförsäljare och andra bolag. Loomis bedriver verksamhet via ett internationellt nätverk av cirka 400 operativa lokalkontor i drygt 20 länder. Loomis sysselsätter cirka 24 000 personer och omsatte 2017 17,2 miljarder kronor. Loomis är noterat på large cap-listan på Nasdaq Stockholm.

Övrigt
På Loomis huvudkontor i Stockholm jobbar runt 25 personer. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. I den här rekryteringen samarbetar vi med Inhouse. Vi kommer börja intervjua under vecka 31. Vid frågor vänligen kontakta Eva Bennich Rathsman på Inhouse.