Denna tjänst är inte längre aktuell.
Office Manager till Summa Equity
Är du den vi söker?
Vill du jobba på en arbetsplats som bidrar till en mer hållbar planet? Summa Equity är ett värdestyrt investmentbolag med fokus på att stötta bolag som bidrar till att lösa våra globala, sociala och miljömässiga utmaningar. På Summa behöver man stärka upp sitt supportteam och vi söker nu en professionell och serviceinriktad Office Manager till Summas kontor på Birger Jarslgatan i Stockholm.
Har du ett par års erfarenhet av liknande roll och vet med dig att du även har det lilla extra när det kommer till att ge service och lösa problemen innan de uppstår? Då kan detta vara dig vi söker!
Arbetsbeskrivning
På Summa Equity jobbar man efter devisen One Team – alla tillsammans mot gemensamma mål. I rollen som Office manager på kontoret i Stockholm blir du en del av ett kompetent och engagerat team och din roll kännetecknas av service i världsklass!
Det yttersta syftet med rollen är att skapa förutsättningar för att verksamheten på Summas kontor ska fungera smidigt. Detta gör du genom att till exempel se till att kontoret är representativt, ta emot besökare och att se till att de dagliga rutinerna så som att hantera kalender- och mötesbokningar utförs. Det ligger även på ditt bord att se till att de dagliga rutinerna utförs så som att beställa frukost/ lunch, inköp av kontorsmaterial och du kommer att ha kontakt med diverse leverantörer. Vidare assisterar du dina kollegor med resebokningar samt annat administrativt som till exempel projektledning av events och konferenser.
Genom ditt sätt att förebygga, förutse och förbättra driver du dina kollegor och dig själv framåt som ett team. Rollen som Office Manager på Summa Equity kännetecknas av högt tempo och omväxlande uppgifter. Bolaget vet vikten av att utveckla sin personal och för den som vågar anta denna utmaning finns det en tydlig utvecklingsplan!
Din profil
För att du ska känna dig trygg i rollen som Office Manager har du troligtvis några års erfarenhet av liknande arbete, gärna från ett managementbolag, advokatbyrå eller liknande. Du älskar att ge service i världsklass och du noggrann med detaljer. På Summa Equity krävs att du är flexibel och att du har hög social kompetens, samt hög integritet. Det ett stort plus om du har ett intresse för det digitala och är duktig inom IT, då det är till dig många kommer vända säg när tekniken inte fungerar. Det officiella språket är engelska och det är således viktigt att du är flytande i både tal och skrift. För att trivas på Summa Equity är det en stor fördel om du är intresserad av näringslivsfrågor, investeringsarbete, samhälle & miljö, då detta genomsyrar bolaget.
Om Summa Equity
Summa Equity är ett nordiskt Private Equity företag som arbetar med att identifiera långsiktiga trender och låta dessa ligga till grund för investeringarna. Summa Equity grundades med avsikt att investera i bolag som förbättrar samhälle och miljö, samt har stor potential att skapa värde. Summa Equity genomsyras av miljöfokus och brinner för att hjälpa växande företag som bidrar till att lösa våra globala, sociala och miljömässiga utmaningar. Summa Equity förvandlar utmaningar till affärsmöjligheter och tillåter företagen att växa, samtidigt som vi tillsammans bygger en hållbar framtid.
Övrigt
Arbetstiderna är måndag-fredag 08.00–17.00 och du kommer att vara stationerad på Summa Equitys helt nya kontor på Birger Jarlsgatan 27. På Summa Equity har de anställda mycket fina förmåner, bland annat ett generöst friskvårdsbidrag.
Vi kommer att träffa kandidater löpande och ser gärna att du kan tillträda tjänsten så snart som möjligt. Vi är tacksamma om du endast ansöker med CV. Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester.
Vid frågor kontakta;
Sofia Hoffman Wetterborg, sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se
Sök jobbet
Anställningsform
Tillsvidare
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Stockholms län