Kontakt

Operativ Projektledare till Glommen & Lindberg


Om kunden / About the Client
Glommen & Lindberg AB bygger och utvecklar historiska hem och framtidens hus. Vår idé är att skapa bostäder som också i framtiden kommer att ses som nutida, solida och vackra. Bostäder där människor trivs och som kontinuerligt bidrar med nya kvaliteter till staden och stadsmiljön. Vårt team och nätverk samlar expertis inom byggande, stadsplanering och arkitektur. Tillsammans genomför vi intressanta och högprofilerade ny- och ombyggnadsprojekt runt om i Stockholmsområdet.

Glommen & Lindberg drivs av Jan-Åke Glommen och Fredrik Lindberg. Tillsammans har de en lång erfarenhet av fastighets- och byggbranschen. Verksamheten har sitt ursprung i bygg- & fastighetsbolaget Lindberg & Glommen som grundades 1961 av John Glommen.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Glommen & Lindberg befinner sig i ett spännande utvecklingsskede och söker därför en Operativ Projektledare till eftermarknaden som kommer arbeta tillsammans med Kundansvarig.
Du kommer projektleda kundernas tillträde till bostäderna. I rollen som Operativ Projektledare tar du över kundkontakten när köpeavtalet är klart och vägleder kunderna under hela tillträdesprocessen. Du kommer bland annat planera tillträden, avtalshantering, lösning av uppkomna kundfrågor och kontinuerlig uppföljning med kund samt genomföra kundevent. Du kommer att ha ett stort kontaktnät mot leverantörer, samarbetspartners och framförallt kunderna.

Din profil / Your profile
Vi söker dig med något års erfarenhet från projektledning och som passionerat vill vara en del i utvecklingen av Glommen & Linberg och göra deras varumärke ännu starkare. För att trivas i rollen som Operativ Projektledare ser vi att du har erfarenhet av serviceyrken. Du har en naturlig fallenhet att bemöta olika typer av människor och hantera oförväntade situationer med en hög serviceinställning. Du bör även ha en förmåga att se affären och förstå de ekonomiska sammanhangen.

Rollen kräver att du har ett sinne för struktur och detaljer, är nytänkande och har ett positivt sinne för återkoppling till kund. Fler projekt kan gå parallellt och under perioder behöver du kunna behålla lugnet i stressade situationer. Som person är du ambitiös, social, har god kommunikationsförmåga och har starka relationsbyggande egenskaper. Du har en öppen attityd till nya lösningar och en övertygande person i ditt genomförande. Du trivs med att vara i en entreprenörsdriven kultur och arbeta i ett team.

Övrigt / Other
Tjänsten är på heltid och med tillträde snarast, vi intervjuar kandidater löpande så skicka gärna in ditt CV med en personlig ansökan redan idag! Vid frågor kontakta Cecilia Berg, cecilia.berg@inhouse.se.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!