Kontakt

Positiv kontorsansvarig till Inhouse fina kontor


Är du den vi söker?
Är du en lösningsorienterad receptionist med positiv energi, smidighet och professionalism? Hos oss blir du en nyckelperson och varumärkesambassadör på vårt kontor och ofta den första medarbetaren våra besökare möter i kontakt med Inhouse.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att ha en central och viktig roll där du är den första medarbetaren våra besökare möter när de kommer till vårt fina kontor. Huvudsakligt ansvar består av att förestå en gästvänlig kontorsmiljö samt sköta diverse administrativa uppgifter.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av att se till att konferensrum och allmänna ytor är representativa och välkomnande, sköta diverse inköp och beställningar till kontoret. Du kommer att sköta enklare ekonomisysslor samt assistera ledningsgruppen med exempelvis resebokningar och mötesanteckningar. Det sker även en del möten och konferenser som du planerar och ansvarar för.

Din profil
Vi söker dig som drivs av att ge bra personlig service, sprider glädje och positiv energi omkring dig och har ett positivt förhållningsätt. Vi tror att du har arbetat inom serviceyrket i cirka tre år och som person är du prestigelös och noggrann. Då tjänsten innebär mycket självständigt arbete behöver du ha förmåga att ligga steget före och kunna identifiera och planera vilka uppgifter som behöver genomföras.
Vidare har du goda kunskaper i Office paketet, känsla för IT och teknik samt uttrycker du dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska. Som kontorsansvarig rapporterar du till ekonomichefen som din närmsta chef men du kommer även att stötta kommunikationsansvarige med uppdateringar på hemsidan och utskick.

Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Bolaget grundades 1996 och har idag cirka 40 anställda i Stockholm och Göteborg samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna www.inhouse.se.

Övrigt
Vi menar att vi sitter i ett av Stockholms finaste kontor, i moderna och ljusa lokaler med utsikt över Humlegårdsparken i centrala Stockholm. Tjänsten är tillsvidare med önskan om start omgående. Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Intervjuer kommer att ske löpande. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig? Skicka då in en ansökan med en motivation till varför just du skulle passa för rollen. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Malin Söderberg, malin.soderberg@inhouse.se på Inhouse. Vi ser fram emot din ansökan!