Positiv receptionist för ett bemanningsuppdrag till Clear Channel

Arbetsbeskrivning / Work Description

Du kommer att arbeta som receptionist tre dagar i veckan på Clear Channel och utföra traditionella receptionistsysslor. Du kommer att vara ansiktet utåt och ta hand om företagets växel, ta emot kunder, ansvara för mötesrumsbokningar, budhantering och taxibokningar. Vidare kommer du vara behjälplig med resebokningar samt inköp av kontorsmaterial, frukt och blommor etc.

Din profil / Your profile

Vi söker dig som tycker receptionistyrket verkar spännande och kul. Du ser vad som behöver göras och hanterar med lätthet flera arbetsuppgifter samtidigt. Du drivs av att få andra människor att trivas och gör gärna det lilla extra.

Som person är det viktigt att du är öppen, serviceinriktad och prestigelös. Du är representativ och kommunicerar lätt med såväl gäster som medarbetare. Det är viktigt att du har lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är noggrann och positiv. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och ska vara en person som ligger steget före.

Övrigt / Other

Tycker du att tjänsten låter intressant samt att du vill arbeta tre dagar i veckan, förslagsvis måndag, onsdag och fredag – 8.30-17.00, kanske kombinerat med studier, så är du välkommen att skicka in ditt CV till oss så snart du får möjlighet då tjänsten kommer att tillsättas inom kort. Glöm inte att motivera varför just du passar för rollen och varför arbetstiderna passar dig. Tjänsten ska tillsättas omgående.

Om du vill ha mer information så är du varmt välkommen att höra av dig!
Evelina Lindroth och Josefin Thörnert
Kontakt: 08-52 22 33 10

Kontaktperson(er)
Josefin Thörnert

Anställningsomfattning

Deltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publiceringsdatum

2012-05-28