Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Projektadministratör till storbank

Projektadministratör till storbank

Är du den vi söker?
Vi söker en projektadministratör med fokus på rapportering, ekonomisk uppföljning och kommunikation till en välkänd storbank i centrala Stockholm. Besitter du förmåga att administrera, sammanställa och dokumentera? Blir du stimulerad av att strukturera och vara delaktig i utvecklingen av en storbank? Då kan denna tjänst vara rätt för dig!

Arbetsbeskrivning
Välkänd storbank söker efter dig som vill ta dig an en central roll som projektadministratör. Rollen syftar till att administrera och följa upp bankens processer och kommunikationskanaler. Du kommer med dina insatser att stötta företagets affärsverksamhet med skarpa analyser, administrering av kommunikationsvägar samt sammanställning av diverse rapporter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Sammanställning ekonomirapportering, månadsrapportering & kostnadsuppföljning
  • Uttag, granskning och sammanställning av tidrapportering
  • Deltagande i projektmöte och dokumentation av beslut
  • Administration av behörigheter & dokument på Sharepoint

Din profil
Du tillför värde till denna storbank genom att besitta en förkärlek för struktur, kommunikation och noggrannhet. Du värdesätter kvalitet och kan jobba såväl självständigt som i team. Du uppskattar även att driva utveckling av rutiner, system och processer.

För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har vana av administrativt arbete sedan tidigare och är trygg i din administrativa kompetens. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet inom ekonomibranschen och/ eller bank sedan tidigare. Vi ser även att du talar engelska obehindrat, både i tal och skrift.

Om företaget

Som konsult blir du anställd av Inhouse AB och uthyrd till vår kund. Inhouse är ett konsultföretag inom rekrytering, konsultlösningar och organisationsutveckling. Vi är specialister inom Marknad & Kommunikation, Ekonomi & Finans, Business Services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande konsultchef.

 

Övrigt
Uppdraget är på heltid med position i centrala Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag och tillhandahålls via Inhouse AB. Uppdraget fortlöper mellan 2022-11-01 t.o.m., 2023-11-15. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt tjänsten via hemsidan www.Inhouse.se. Du behöver inte skicka med något personligt brev då vi är helt övertygade om att ditt CV räcker gott och väl.  
Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Eventuella frågor välkomnas och besvaras av rekryteringskonsult Rebecca Forsgren, Rebecca.Forsgren@inhouse.se.
Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

 
 

Sök jobbet

Anställningsform

Visstidsanställning

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Rebecca Forsgren

rebecca.forsgren@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!