Inhouse / Jobb / Receptionist/konferensvärd till private equity bolag

Är du den vi söker?

Gillar du att ligga steget före och leverera service i toppklass? Vill du ha en central roll i en dynamisk miljö med högt tempot? Då är det dig vi letar efter till vår kund! Här erbjuds du en levande arbetsplats på ett mycket fint kontor i centrala Stockholm med många möten och god arbetsgemenskap.

Arbetsbeskrivning

I rollen som receptionist/konferensvärd är du en viktig pusselbit i arbetet och den första kontakten för kunder och kollegor. Som receptionist kommer du att svara i telefon, koordinera möten och ta hand om våra gäster samt posthantering, beställning av varor etc. Som konferensvärd kommer du att ställa i ordning mötesrum med kaffebrickor och luncher. Du kommer också att ansvara för beställningar och inköp av mat och dryck till kontoret. Du kommer att arbeta tillsammans med två receptionist/konferenskollegor.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbete, hotellbranschen är meriterande. Då det är ett internationellt bolag är det viktigt att du har goda kunskaper i svenska och engelska. För att trivas i rollen tror vi att du är en lagspelare och har lätt för att anpassa dig till olika situationer och människor. Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras samt gör det lilla extra för att kunder och kollegor ska känna sig välkomna. Du har ett professionellt bemötande där problemlösning är en stor del av din vardag. 

Om företaget

Företaget är en stark private equity-investerare som skapar värdedriven tillväxt och starka, hållbara företag genom förbättringar i verksamheten. Företaget fokuserar på utvalda regioner och sektorer där bolaget har omfattande expertis, stor erfarenhet och bevisade framgångar. Huvudsektorerna är hälso- och sjukvård, teknik- och betalningslösningar, finansiella tjänster samt industri- och företagstjänster. Företaget har lokala kontor i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland, Storbritannien och USA. 

Övrigt/Vad händer nu?

Detta är en rekrytering till vår kund där tjänsten inleds med sex månaders provanställning. Arbetstiderna är mån-fre kl 08-16.30 och var tredje vecka mån-tors kl 10-18.30 och fre kl 09.30-18.00. Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV här på hemsidan, inhouse.se. Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. För mer information eller frågor, vänligen kontakta Maria Fjellström på maria.fjellstrom@inhouse.se. 

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Maria Fjellstrom

maria.fjellstrom@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!

Ansökan

    Här kan du bifoga dina dokument till ansökan
    I enlighet med de regler kring datalagring som finns krävs ditt samtycke för att kunna slutföra din registrering. Du kan välja mellan att ge ditt fullständiga samtycke och då ha möjlighet att bli matchad mot detta och andra rekryteringsuppdrag, eller ge ett begränsat samtycke och då enbart matchas mot detta och andra jobb som du själv sökt.