Kontakt

Receptionist med känsla för service till Sandviks huvudkontor!


Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av att bemöta och assistera såväl interna medarbetare som externa besökare. Du bidrar stort till att besökarens första intryck av Sandvik personifierar kundservice och professionalism. Som Receptionist har du verkligen möjlighet att sprida Sandviks positiva företagskultur och arbetsmiljö.
Som receptionist kommer du att ansvara för följande:

• Receptionens bemötande/ representation
• Ta emot besökare, in- och utcheckning
• Budhantering
• Bokningar av hotell, flyg, taxi samt restaurangbesök
• Boka konferensrum,
• Fika och lunch beställningar. Även middagsbeställningar kan förekomma.
• Skötsel av konferensrummen
• Kontera fakturor som gäller receptionen
• Kvittoredovisning
• Diverse beställningar till kontoret såsom frukt, blommor, kaffe och te
• Bistå kollegor med diverse arbetsuppgifter

Din profil / Your profile
Som receptionist på Sandvik har du en mycket viktig roll eftersom du kommer att vara en länk såväl internt som externt där bra service och trevligt bemötande är av högsta prioritet. Dina huvuduppgifter kräver att du är driven, serviceminded, noggrann, prestigelös och lösningsorienterad.

Du kommer att arbeta i en organisation med många internationella kontakter och det är därför viktigt att du behärskar engelska väl i både tal och skrift. För att kunna hantera de administrativa delarna i receptionsarbetet måste du ha goda kunskaper i Office-programmen.

Arbetet ställer höga krav på integritet, flexibilitet och ansvarstagande. Ni kommer vara två receptionister som arbetar i receptionen så det innebär att ni kommer ha ett nära samarbete vilket kräver att du är lyhörd och bra på att samarbeta samtidigt som du inte har några problem med att arbeta självständigt. Det är en ”rörlig” receptionistroll där du med din kollega ansvarar för att 7 pentryn och 17 externa konferensrum är fungerande och representativa. Du arbetar parallellt med många olika arbetsuppgifter så det är viktigt att du känner ägandeskap i din roll, har en god simultanförmåga och känsla för prioritering. Utöver detta är du en social person som får besökare och medarbetare att känna sig bekväma. I denna tjänst ser vi att du har minst fem års erfarenhet av reception med kundkontakt och service.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning då du kommer att vara anställd via Inhouse. För rätt person finns stora möjligheter till en tillsvidareanställning hos Sandvik. Tjänsten kommer att tillsättas omgående.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!