Receptionist med servicefokus sökes till Clear Channel, Sveriges ledande medieförsäljningsbolag!

Om kunden / About the Client
Clear Channel är störst på utomhusreklam i Sverige. Genom snabba budskap med ett tydligt formspråk i en miljö där människor rör sig är vi det enda mediet som når alla målgrupper. Vi finns där varumärken möter människor.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionist/kontorsansvarig på Clear Channel är du otroligt viktig både i din funktion och som person.
Mycket av den positiva och välkomnande känslan på kontoret är det du som bidrar till, genom att det alltid är snyggt på allmänna ytor, i konferensrum, och att det är ordning och reda i receptionsområdet. Sedan är det alltid med ett stort leende och vaken blick som du välkomnar alla som går igenom dörren. Du ansvarar för post/bud både inkommande och utgående, enklare fakturahantering så som kontering och attestering av reseräkningar. Du är den som beställer in visitkort, kontors- och behovsmaterial till kontoret, du hittar en rutin på att göra kostnadsuppföljning på de befintliga leverantörerna. Du har även god kontakt med övriga leverantörer så som hyresvärd, larm och städ.
Under uppdragsperioden är det även en stor flytt inplanerad där mycket ansvar och arbetsuppgifter kommer att hamna på receptionen.
Vid kickoffs och event är du en viktig del av planering och administrering så väl före som efter.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet från service yrket tidigare, erfarenhet från reception är meriterande. Du brinner för service och mötet med människor, möjligheten att göra det lilla extra för såväl dina kollegor som de externa besökarna. Du har arbetat i en miljö som kräver högt tempo och stor simultanförmåga. Ett organiserat och strukturerat arbetssätt är a och o för dig och du ligger gärna steget före och kan därmed förhöja upplevelse kunden haft i kontakt med Clear Channel.
Du är en nyfiken person som tar egna initiativ och driver servicefunktionen framgångsrikt.
Du ser inga problem bara möjligheter, du axlar gärna stort ansvar och trivs i att arbeta med frihet under ansvar. Utöver det så är du såklart positiv och social. Du talar engelska och arbetar i Office programmen obehindrat, har du tekniska erfarenheter är även det meriterande.

Övrigt / Other
Tycker du att det här låter som en utmanade och intressant tjänst för dig, tveka inte i att ansöka. Viktigt är att du formulerar varför just du skulle passa på den här rollen.
Du kommer att bli anställd av Inhouse och uthyrd till Clear Channel. Arbetstiderna är
08.30–17.00, vardagar. Tjänsten är en inhyrning på ett år med start omgående.
Om du har frågor kring tjänsten vänligen kontakta Olivia Bergström på olivia.bergstrom@inhouse.se

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!