Receptionist med start omgående till vår kund i centrala Stockholm

Är du den vi söker?
Vi söker dig som drivs av att arbeta med service och göra det där lilla extra för både besökare och kollegor!

Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer du ha flera kontaktytor såväl externt som internt. Du är ofta den första som får gästerna att känna sig välkomna när de kommer till företagets kontor. Förutom att välkomna gäster hanterar du inkommande samtal, besvarar mail och bokar mötesrum. Du kommer hantera inköp av material samt beställa och förbereda inför möten med frukost, lunch och kaffe enligt önskemål.
Du ansvarar för att ta hand om konferensrummen genom att skapa en trivsam miljö och en positiv atmosfär för alla på kontoret. När blommor ska ställas fram eller material bytas ut ser du detta med hjälp av ditt öga för detaljer.

Din profil
För att trivas hos företaget ger du ger ett varmt, positivt och glatt intryck. Vi tror att du har arbetat i reception innan och känner dig trygg i denna typ av roll samt att du är tillmötesgående och lösningsorienterad. Vi tror också att du drivs av mötet med andra människor då du har många kontaktytor i denna roll. Vidare har du god planeringsförmåga och är proaktiv då din uppmärksamhet kan krävas från flera olika håll samtidigt.

Övrigt
Detta är en heltidstjänst på måndag-fredag kl. 08:00-17:00. Du kommer till en början att vara inhyrd via Inhouse och sedan finns det goda möjligheter till förlängning. Vi kommer ta emot intervjuer löpande så skicka in din ansökan redan idag.