Kontakt

Receptionist och konferensvärdinna på 80%


Är du den vi söker?
Vi söker nu en lösningsorienterade receptionist och konferensvärdinna som kommer att sköta receptionen och konferensen till kund i centrala Stockholm. Du som har en positiv uppsyn, smidighet och professionalism, du kan välkomna, assistera och ta hand om externa gäster så väl som kollegor internt. Ni kommer att ha en central och viktig roll och ert huvudsakliga ansvar består av att förestå kontoret med mottagande av gäster och en fungerande, trevlig och välkomnande kontorsmiljö samt att assistera kollegor i administrativa uppgifter. Tjönster är på ca 80 %.

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som motiveras av att ge riktigt bra personlig service. Som person är du prestigelös och sprider glädje och positiv energi omkring dig. Även när du arbetar i ett snabbt tempo har du ett lugn över dig som skapar trygghet till dina kollegor internt samt externa besökare. Ögat för detaljer och noggrannhet är viktigt samt ett eget driv och förmågan att ligga steget före. Vidare har du en mycket god social förmåga och gillar att skapa nya relationer. Du har goda kunskaper i Office paketet och du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser att du har erfarenhet sen tidigare från service, konferens samt haft mycket kundkontakt.

Din profil
Du kommer att bli anställd av Inhouse som konsult och tjänsterna är start omgående. Arbetstiderna är måndag till fredag på ca 80 %. Intervjuer kommer att ske löpande. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig? skicka då in din ansökan med en motivation till varför just du skulle passa för rollen. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Jessica Grip, jessica.grip@inhouse.se på Inhouse.