Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Receptionist/Office Coordinator till Axel Johnson International

Är du den vi söker?

Vill du ta ditt nästa steg inom service och ta dig an en roll med varierande arbetsuppgifter och goda utvecklingsmöjligheter? Vill du arbeta på ett marknadsledande industribolag beläget i centrala Stockholm? Då söker vi dig som vill jobba som receptionist/office coordinator på Axel Johnson Internationals.

Arbetsbeskrivning

I rollen som receptionist/office coordinator har du ett övergripande ansvar för kontoret. Det är du som tar första kontakt med besökare, faciliterar driften av kontoret och ser till att dess sociala ytor ser representativa och välkomnande ut. Du ansvarar även för telefoni/växel samt sköter bokningar av olika slag. Vidare kommer du att:

  • Arrangera sociala personalaktiviteter för kontorets medarbetare
  • Assistera HR i form av bokningar och administrativa uppgifter
  • Stödja CEO/ledningsgruppen med bokningar av resor, middagar samt VD konferenser
  • Stödja CFO/Finance med enklare ekonomisk administration
  • På sikt hjälpa företaget med lokalplanering, inköp och annan form av planering

Din profil

Vi söker dig som har en god känsla för service med några års erfarenhet från liknande roller inom service, reception, administration och koordinering. För att trivas i rollen ska du vara självgående, problemlösare samt vara van att hålla många bollar i luften. Att vara positiv, noggrann och prestigelös är ytterligare egenskaper som jobbet förutsätter. Rollen som receptionist/office coordinator kräver även god kunskap inom Office, främst Outlook, Word och Excel.

 

Om företaget

Axel Johnson International är en marknadsledande industrigrupp som förvärvar och utvecklar teknikföretag inom strategiskt utvalda nischmarknader. Gruppen har över 100 företag inom fyra utvalda strategiska utvecklingsområden som omfattar digitalisering, service, hållbarhet och kompetensförsörjning. För mer information, gå in på https://www.axeljohnson.se/

 

Om Inhouse

Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma i dessa branscher och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Bolaget grundades 1996 och har idag cirka 40 anställda i Stockholm och Göteborg samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Övrigt

Arbetstiderna är måndag-fredag 8–17 och kontoret ligger på Sveavägen 151 i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag som löper tillsvidare. I denna tillsättning samarbetar Axel Johnson International med Inhouse. Du blir anställd konsult hos Inhouse och uthyrd till vår kund, Axel Johnson International. Låter det intressant? Ansök då endast med CV, du behöver inte bifoga personligt brev. Vi kommer att träffa kandidater löpande så varmt välkommen in med din ansökan redan idag. I processen följer sedan urvalsfrågor och arbetspsykologiskt test. Vid frågor, kontakta Sam på sam.abdallah@inhouse.se

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Sam Abdallah

sam.abdallah@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!