Receptionist på deltid sökes till en av våra kunder

Är du den vi söker?
Är du en starkt serviceorienterad person som trivs i en dynamisk miljö med högt tempo? Vår kund i centrala Stockholm söker nu en receptionist på deltid under tre dagar i veckan.

Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifterna i denna roll innefattar att ha både intern och extern kontakt med både kunder och kollegor. Vidare kommer du att:
– Ta emot inkommande samtal och ta emot besökare till deras kontor
– Se till att konferensrum och allmänna ytor ser inbjudande och representativa ut
– Hantera inköp och beställningar
– Post och budhantering
– Se till att köket är rent och trevligt

Din profil
Vi söker dig som har tidigare liknande erfarenhet av service eller reception och gillar att ta egna initiativ, som är driven, positiv och framåt. Du trivs i att arbeta i högt tempo och vara den person som hanterar både små och stora frågor som rör kontoret och verksamheten.

Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Bolaget grundades 1996 och har idag över 40 anställda i Stockholm, Göteborg och Berlin samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Övrigt
Detta är en konsultlösning vilket innebär att du blir anställd via Inhouse. Arbetet är förlagt onsdag-fredag kl. 08:30-17:00. Start är omgående så skicka in din ansökan redan idag! Vid eventuella frågor kan du kontakta Lisa Tham på lisa.tham@inhouse.se