Receptionist sökes till välkänd bank i centrala Stockholm

Om kunden / About the Client
För vår kunds räkning, en välkänd bank i centrala Stockholm söker vi nu en receptionist.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionist har du en viktig roll inom företaget. Detta innebär att du tillsammans med andra receptionister ansvarar för receptionen och konferensrummen. Till största delen består arbetsuppgifterna av att ta emot besökare, svara i telefon samt förbereda konferensrummen inför möten. Även vissa administrativa uppgifter kan förkomma exempelvis kopiering och resebokningar. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både internpersonal och kunder på bästa sätt.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har ett öga för detaljer, brinner för service och tycker om att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du värdesätter samarbete och är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. För att trivas på banken bör du vara självständig, initiativrik, noggrann och har hög social kompetens. Då rollen präglas av höga servicekrav är det viktigt att du alltid ligger steget före och ser vad som behöver göras.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från receptionistyrket eller annat serviceyrke med högt ställda servicekrav. Då banken verkar i en internationell miljö talar du svenska och engelska obehindrat.

Övrigt / Other
Tjänsten avser heltid men du bör kunna vara flexibel i dina tider. Vi ser gärna att du kan börja i maj och att du kan jobba hela juli och även början på augusti. (Önskar du ta ut semester så fungerar det i juni eller i slutet av augusti.)
Detta är en inhyrning vilket innebär att du är anställd utav Inhouse men arbetar ute hos kund. Intervjuer kommer att ske löpande då tjänsten ska tillsättas omgående.
Det är viktigt att du motiverar varför just du skulle passa för denna tjänst.
Sök tjänsten via hemsidan, vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post.
Välkommen med din ansökan!

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!