Receptionist till kapitalbolag i centrala Stockholm

Om kunden / About the Client
Vi söker nu en receptionist på 75% som vill arbeta mellan 08:30-15:00 på ett kapitalförvaltningsbolag i centrala Stockholm. Bolaget har fler kontor runt om i Sverige med totalt 10 anställda. I Stockholm sitter dem 7 stycken i fina och öppna lokaler.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionist har du en viktig och central roll inom företaget. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av ansvar för växeln, ta emot besökare, svara i telefon samt förbereda konferensrummen inför möten. Du ansvarar för den dagliga posten, inköp av kontorsmaterial samt kaffe, frukt och andra förbrukningsvaror. Du är även ansvarig för att koordinera och administrera interna event med inbjudningar mm. Övrigt ser du till att det är trevligt och städat på kontorets alla ytor, såsom kök, reception och konferensrum.

Din profil / Your profile
Som person är du prestigelös, ansvarsfull, flexibel och ordningsam. Du har alltid en positiv inställning. Den stora vikten ligger i att du är serviceminded och är professionell i ditt yrkesutövande gentemot kollegor samt externa besökare. Vi ser att du har hög arbetsmoral och arbetar proaktivt. Du är trygg i dig själv och i ditt sätt att arbeta. Det faller dig naturligt att pyssla på kontoret och att det är en trevlig stämning i lokalerna.
Du har goda kunskaper i Officepaketet och har ett intresse för att skriva. Vi ser gärna att du har ett par års dokumenterad erfarenhet från receptionistyrket eller annat serviceyrke med högt ställda servicekrav.
Om du kommer från finansbranschen eller hotellbranschen så är det meriterande.

Övrigt / Other
Tjänsten är en provanställning på 75 % (08:30-15:00) med start så snart som möjligt. Om du tycker att dessa egenskaper stämmer in på dig så tror vi att du kommer att trivas i rollen.
Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Olivia Bergström.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!