Denna tjänst är inte längre aktuell.
Receptionist till konsultuppdrag med start omgående
Är du den vi söker?
Vi söker dig som vill jobba i en central roll som receptionist på ett dynamiskt bolag! Är du en noggrann och nyfiken person som vill ha stort eget ansvar och gillar att göra det där ”lilla extra”?
Arbetsbeskrivning
I rollen som receptionist hos vår kund kommer du ha flera kontaktytor internt men även externt. Du är ansiktet utåt för företaget och ansvarar för att ta emot och ge besökare ett varmt välkomnande till företaget, erbjuda kaffe/te och även svara på frågor via telefon och mail. Man ansvarar även för en rad olika leverantörer och beställningar av till exempel blommor och luncher. Du kommer även att assistera många av kollegorna på kontoret med olika administrativa uppgifter samt sköta fakturahantering. Det är viktig att du trivs i en koordinerande funktion då rollen infattar många olika arbetsuppgifter och ansvarsområden.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
• Ta emot besökare/gäster
• Ansvara för in- och utgående samtal, epost och bokningar av till exempel konferens- och mötesrummen
• Administrera och sköta fakturahantering/leverantörsreskontra
• Kontakt med leverantörer, fastighetsbolag samt städbolag
• Eventplanering- och koordinering
• Assistera samtliga kollegor på kontoret med administrativa sysslor
• Intern informationsspridning
• Ansvara för olika inköp bland annat blommor och kontorsmaterial men även luncher/frukostar inför möten
• Se till att kontoret håller en hög nivå och är trivsamt
Din profil
För att lyckas som receptionist hos vår kund ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete i en liknande roll sedan tidigare. Du är strukturerad och noggrann med ett öga för detaljer samt ekonomi och du vill ge det lilla extra i alla lägen. Vidare är det viktigt att du är ansvarstagande och flexibel, då den ena dagen ofta inte är den andra lik. Erfarenhet av eventkoordinering eller planering av många projekt parallellt och att vara självgående kommer vara till stor nytta i rollen då din uppmärksamhet kan krävas från flera håll samtidigt. Du har en mycket hög servicenivå, är nyfiken, har en positiv inställning samt ett driv och en vilja att skapa det absolut bästa i det du gör. Goda kunskaper i engelska är ett måste, då detta är koncernspråket.
Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Bolaget grundades 1996 och har idag över 40 anställda i Stockholm, Göteborg och Berlin samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.
Övrigt
Detta är konsultuppdrag på heltid och tillsvidare, med start omgående. Du kommer att bli anställd hos oss på Inhouse och jobba på uppdrag hos vår kund. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm.
Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig? Skicka då in din ansökan med en motivation till varför just du skulle passa för rollen. Vi kommer att intervjua löpande så ansök gärna redan idag. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till vår hemsida.
Vid frågor, kontakta Sofia Hoffman Wetterborg (sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se).
Varmt välkommen med din ansökan!</p