Inhouse / Jobb / Receptionist till Orkla Care i Solna

Är du den vi söker?

Tycker du om att ge service, har erfarenhet av reception och vill arbeta på ett spännande företag men många möjligheter, då är det här rollen för dig.

Arbetsbeskrivning

I rollen som receptionist på Orkla Care är du ansiktet utåt mot kunder och personal. Rollen är mycket varierande; från att du tar emot besökare och svarar i telefon (ingen växelhantering), till att hantera inkommande post och budhantering samt leveranser. Du ser till att alla utrustning fungerar, såsom kaffemaskiner, diskmaskiner, portomaskinen m.m. samt beställer och ordnar underhåll av kontorsmaterial.

Det innebär även att du ansvarar för konferenser och iordningställda lokaler. I rollen innebär det även att vara tillsammans med bolagets office manager hålla ordning på kontoret, beställa visitkort, hantera utläggsredovisningar samt iordningställa montrar i receptionen så det ser fräscht ut och är skyltat med bolagens senaste produkter. Du kommer även ha kontakt med fastighetsskötarna samt olika leverantörer. Du kommer även vara behjälplig i organisationen men utskick, ansvara för infomailen samt ansvara för Orklas personalbutik mm.

Din profil

Som du ser är det en varienedande roll och vi ser att du tycker om att ge service och har ett öga för vad som behövs göras. Du bör vara flexibel, gilla att arbeta i en varierande miljö samt vara lyhörd och positiv. Du bör även vara lösningsorienterad, social, ha hög drivkraft, utåtriktad, kunna fatta beslut och ha gedigen erfarenhet av serviceyrket.

Om företaget

Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.
Bolaget grundades 1996 och har idag över 40 anställda i Stockholm, Göteborg och Berlin samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Övrigt

Tjänsten är på heltid med placering i Solna. Tjänsten ska tillträdas under augusti 2022, arbetstid  07.45-16.45. Intervjuer sker löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan på www.inhouse.se. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila till Kajsa på: kajsa.tamsen@inhouse.se. 

 

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Anställningsomfattning

Heltid

Tjänstgöringsort

Stockholms län

Kontaktperson

Kajsa Tamsen

kajsa.tamsen@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!

Ansökan

    Här kan du bifoga dina dokument till ansökan
    I enlighet med de regler kring datalagring som finns krävs ditt samtycke för att kunna slutföra din registrering. Du kan välja mellan att ge ditt fullständiga samtycke och då ha möjlighet att bli matchad mot detta och andra rekryteringsuppdrag, eller ge ett begränsat samtycke och då enbart matchas mot detta och andra jobb som du själv sökt.