Denna tjänst är inte längre aktuell.
Receptionist till spännande bolag i City
Receptionist till spännande bolag i City
Vill du ta ditt nästa steg inom service och ta dig an en roll med varierande arbetsuppgifter och goda utvecklingsmöjligheter? Motiveras du av att ge riktigt bra personlig service?
Just nu söker vi på Inhouse en receptionist till ett finansbolag med kontor mitt i hjärtat av Stockholm. Uppdraget är på heltid och sträcker sig minst ett år.
Är du en prestigelös problemlösare, positiv och med förmågan att prioritera och skapa rätt förutsättningar för kollegorna på kontorets vardag? Kanske är det dig vi söker!
Arbetsbeskrivning
Hos vår kund erbjuds du en bred och varierande roll där möjligheten att göra skillnad är i fokus. I rollen som receptionist hos vår kund är du ansiktet utåt mot besökare och personal. Rollen är mycket varierande; från att du tar emot besökare och svarar i telefon, till att hantera inkommande post och budhantering samt leveranser. Du ser till att all utrustning fungerar, såsom kaffemaskiner, diskmaskiner samt beställer kontorsmaterial. Rollen innebär även att tillsammans med de i det administrativa teamet hålla ordning på kontoret så det ser fräscht och välkomnande ut.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
• Se till att besökare känner sig välkomna och alltid får exceptionell service
• Svara i telefon och på mail
• Sköta administrativa arbetsuppgifter
• Hantera post
• Hantera inköp av kontorsmaterial
• Se till att det är representativt i lokalerna
Din profil
För att lyckas i rollen som receptionist har du några års erfarenhet från service- och assistentyrket. Du bör vara en stjärna på att arbeta med många projekt parallellt samt prioritera din tid. Du tycker om att ge service, är prestigelös som person och kan ta i där och när det behövs, samtidigt som du har hög integritet. Du är driven, arbetar proaktivt samt har en god affärsmässig förståelse och professionell framtoning. Du är tydlig, strukturerad och levererar med stor noggrannhet och flexibelt, trivs i en miljö där det händer mycket och att vara på kontoret!
Du kommer att arbeta i en bred roll i ett nära samarbete med övriga i det administrativa teamet, vilket kräver hög integritet och en förmåga att prioritera och supportera i högt och lågt.
Du talar och skriver på svenska och engelska obehindrat samt är duktig på Office 365.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag med start enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt. Bolaget sitter i centrala lokaler på Östermalm i Stockholm. Låter detta intressant och som ditt nästa steg i karriären? Välkommen med din ansökan via länken.
Ansök endast med CV och gärna så snart som möjligt då vi går igenom ansökningar löpande. Du behöver inte bifoga personligt brev. I processen följer sedan urvalsfrågor och arbetspsykologiska tester. Vid frågor, kontakta rekryteringskonsult Helene Leitner Larsson, helene.leitner.larsson@inhouse.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Sök jobbet
Anställningsform
Visstidsanställning
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Stockholms län