Kontakt

Receptionist/Kontorsassistent till Inhouse kunduppdrag i höst


Om kunden / About the Client
Inhouse söker nu ansvarsfulla, engagerade och motiverade receptionister för uppdrag hos våra kunder under hösten. Vi söker dig som brinner för service, du som vet hur du kan göra skillnad i rollen som receptionist på ett företag. Vi ser att du kan börja relativt omgående och som söker såväl långa som korta uppdrag.
Våra kunder jobbar inom alla tänkbara intressanta branscher, t.ex. media, finans och teknik.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionist/kontorsassistent är du en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som tar första kontakt med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail.
Du tar emot besökare, du ser till att dem får det dem önskar så att de känner sig välkomna och väntade. Du ansvarar för att kontoret är snyggt, samt att alla konferensrum är iordningställda. Kunder som ringer in ser du till att de får den hjälp dem behöver genom att koppla vidare eller ta meddelanden.

Inköp av kontorsmaterial, behovsmaterial samt viss teknik såsom datorer och mobiler är det du som hanterar. Vid behov internt är du även behjälplig med att koppla in kanoner, nätverkskablar etc.
I mån av tid assisterar du även dina kollegor med administrativa arbetsuppgifter såsom, kalenderhantering, resebokningar och utläggsredovisning.

Eventuella event och konferenser är du ett stöd i att ta in offerter, koordinera och informera om tider, platser och så vidare.

Din profil / Your profile
Som person är du flexibel, prestigelös och du älskar att serva andra människor. Omtänksamhet och personlighet är något vi värderar högt i en sådan roll. För oss är det essentiellt att besökare och kunder känner sig välkomna och sedda. Du har ett gott öga för detaljer och ser till att kontoret alltid är snyggt och rent. Du trivs med att jobba under högt tryck och kan jobba med många olika uppgifter samtidigt, alltså god simultanförmåga!
Vi ser även att du har ett intresse för teknik och att du är duktig i Office paketet.
Några års erfarenhet från ett serviceyrke är ett krav.

Är du intresserad av att hitta ett uppdrag som får dig att växa såväl som person som i din yrkesroll, har vi på Inhouse kul och spännande uppdrag på väg in under hösten.

Övrigt / Other
Arbetstiderna ligger generellt måndag-fredag 8-17, men du ska kunna vara flexibel utöver dessa tider.
Vi kommer att träffa kandidater löpande på öppna möten för att sedan framgångsrikt kunna matcha med dina önskemål och kompetens när våra uppdrag kommer in.

Vid frågor kontakta Olivia Bergström, olivia.bergstrom@inhouse.se.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!