Receptionsansvarig till BDO

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionsansvarig har du det övergripande ansvaret receptionen och internservice. Du kommer att arbeta dels med operativt receptionsarbete och dels med att leda och planera arbetet. Det är ett varierande jobb som ställer stora krav på flexibilitet, stresstålighet och problemlösning.
Som person är du en god organisatör och ledare. Du är idérik och duktig på att verkställa dina idéer. Service är en självklarhet för dig och du är inte rädd för att hugga i. Du ställs ofta inför snabba beslut så problemlösning och beslutsamhet är en av dina drivkrafter. En förmåga att hantera människor och en prestigelös attityd är något som värderas högt i denna tjänst
Att du pratar och skriver engelska flytande ser vi som ett krav, samt god vana av Officepaketet. Du bör ha flera års erfarenhet av liknande arbete inom service.

Din profil / Your profile
Du har ett helhetsansvar för receptionen och det innefattar bland annat följande:
• Telefonväxel och mottagning av besök
• Post och budhantering
• Konferensservice; hålla ordning i konferens- och allmänna utrymmen, lunchbeställningar, matbeställning m.m.
• Inköp av kontorsmaterial
• Vara kontaktperson mot hyresvärden, städföretag och andra leverantörer
• Administration och arkivering; säkerställa arkiveringsrutiner, kontering av fakturor, kursanmälningar, hjälp med utskick och annan förekommande administration

Kunskap och erfarenhet
• Minst 3-årig gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot hotell/turism eller liknande
• Minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

Övrigt / Other
Du kommer att arbeta som konsult för Inhouse. Vi kommer att ta in för intervju löpande och anställning snarast. Skicka gärna in ditt CV med personligt brev idag. Hör av dig för eventuella frågor kring tjänsten till Jessica Grip 08-52 22 33 26.