Kontakt

Rekryterare- och Konsultchef till Inhouse och Business Services


Om kunden / About the Client
Vi är ett konsult-, rekryterings- och bemanningsföretag som verkar inom fyra affärsområden; Marknad, HR, Ekonomi och Business Services. Vi har vuxit under de senaste åren men är fortfarande det snabbfotade företaget där vi premierar nya idéer och ser varje individ. Vi på Business Services arbetar främst med rekrytering och bemanning inom serviceyrken som receptionister, kontorsansvariga, VD-assistenter, Executive Assistants med flera.

People Management-vilka är vi
Personliga – vi är öppna, intresserade & bjuder in
Samverka – vi samarbetar med våra kunder & är kompetenta inom våra områden
Utmana – vi utmanar vårt sätt att arbeta

Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som Rekryterare och Konsultchef ingår självständigt säljarbete gentemot nya och befintliga kunder. Du driver hela processen från start till mål där det ingår att boka möten, genomföra möten, skriva offerter och avtal, ta kravprofil, annonsskrivning, searcha efter lämpliga kandidater, göra urval, intervjua, presentera kandidater för kund och ta referenser.
Du ansvarar fullt ut för att uppdragen genomförs enligt framtagen tidsplan och att återrapportering samt kvalitetsuppföljning sker.

Du driver både självständiga och gemensamma rekrytering- och bemanningsprocesser.
Du har personalansvar för dina konsulter och gör löpande uppföljningar med dem. Tillsammans med resten av teamet inom Business Services är du med och utvecklar Inhouse erbjudanden.

Din profil / Your profile
Du har arbetat i en liknande roll tidigare och har erfarenhet av försäljning inom rekryterings- och bemanningsaffärer. Du har också arbetat med hela säljprocessen och är van att driva den självständigt. För att lyckas i rollen ser vi även att du har eget kontaktnät av potentiella kunder och kandidater.

För att trivas på Inhouse har du en positiv och drivande personlighet, är stresstålig och engagerad. Du har lätt för att skapa relationer och har ett genuint intresse för människor. Eftersom arbetet ofta kräver snabba insatser är personliga egenskaper som flexibilitet och hög energinivå mycket viktiga. Vi ser även att du är lyhörd och har ett disciplinerat och strukturerat arbetssätt då du har många parallella uppdrag igång samtidigt. Vidare är du bra på att skapa goda och långsiktiga relationer med dina kunder och konsulter och du har ett starkt inre driv.

Övrigt / Other
Vi erbjuder dig en spännande roll i ett företag där det händer mycket. Du får en chans att vara med och vidareutveckla affärsområdet tillsammans med dina kollegor på Inhouse. Tjänsten är en tillsvidare på heltid med start omgående. Sök tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor kontakta Jessica Grip 08-52 22 33 10.

Behöver ni hjälp med att effektivisera och få en lönsammare och kostnadseffektiv organisation för er administrativa personal? Kontakta mig så berättar jag mer hur vi kan hjälpa er.

Vi ser fram emot din ansökan!