Assistent till Inhouse

Om kunden / About the Client
Nu söker vi en Assistent till affärsområdet Kommunikation på Inhouse. Vi är ett konsult-, rekryterings- och bemanningsföretag som inom Kommunikation/Marknad, Administration, HR, Försäljning och Ekonomi hjälper företag och organisationer att utveckla sin verksamhet.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Vi söker dig som är nyexaminerad, förmodligen från en reklamskola eller har några års erfarenhet från kommunikationsbranschen. Att du har ett stort nätverk och gillar sociala tillställningar är ett stort plus. Glädje, prestigelöshet och professionalism präglar vår kultur.

Som Assistent kommer du bland annat få hjälpa till med:

• Search på Linkedin och andra sociala medier till specifika uppdrag.
• Intervjua kandidater och bygga nätverk med branschfolk.
• Vara behjälplig med administration i vårt CMS-verktyg, samt övrig hantering av div. dokumentationshantering.
• Vara behjälplig med att ta fram offerter, annonser och kravprofiler i pågående processer.
• Vara behjälplig med evenemang, seminarier och kund/kandidatmingel.
• Löpande kontakt med befintliga konsulter.

Övrigt / Other
Som person är du positiv, serviceminded och enormt strukturerad. Vi tror att du som söker dig till oss brinner för kommunikationsbranschen och har god förståelse för tjänster inom kommunikation. Vi ger dig nätverket och en fördjupad förståelse för branschen. Tjänsten är en tillsvidaretjänst och ska tillsättas omgående. Sök därför gärna tjänsten idag. Intervjuer sker löpande.