Kontakt

Sälj- och marknadskoordinator till Botkyrka Stadsnät


Är du den vi söker?
Vi söker nu en Sälj- och marknadskoordinator som ansvarar för sammanställande och löpande uppdatering av marknadsplan samt sälj- och marknadsaktiviteter. Du deltar i både marknads- och försäljningsarbetet och ska vara behjälplig i olika arbetsuppgifter som kan uppstå inom avdelningens ramar. En del av arbetsuppgifterna kommer också vara administration kring mail och telefonsamtal.

Arbetsbeskrivning
• Du upprättar och har ett övergripande ansvar för marknadsplan, aktivitetsplan och budget
• Övergripande ansvarig för den grafiska profilen och varumärket
• Du driver kampanjer tillsammans med säljare och marknadsansvarig
• Du ansvarig för sponsring
• Ansvarig för produktion av trycksaker, annonser och utomhusannonsering
• Du är kontaktperson mot reklambyrå, tryckeri, tidningar mm
• Övergripande ansvarig för hemsidan och vår del av Tjänsteportalen (Qmarket) vad gäller uppdatering av bilder, text, nyheter, kampanjsidor och nyhetsbrev.
• Du ansvarar även för vår Facebook och Linkedin sida.
• Övergripande ansvar för informationsflöde och ärendehantering i Lime – vårt CRM system
• Övergripande ansvarig för kommunikation och information till kund vad gäller brev, mail mm
• Du är kontaktperson för ITell – vår växel
• Administrativt arbete med kundhantering i Telefon och mejl

Din profil
Du har någon form av eftergymnasial utbildning med inriktning på kommunikation/reklam. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet inom media och/eller kommunikation. Det är meriterande om du har erfarenhet ifrån Telecom/ IT-branschen. Som person har du god samarbetsförmåga och är kreativ. Du utför arbetsuppgifterna på ett systematiskt och noggrant sätt och är serviceinriktad samt har en säljande personlighet.

Om företaget
Botkyrka Stadsnät grundades 2008 och är ett helägt bolag till Botkyrka kommun. Stadsnätets uppdrag är att bygga en ny digital infrastruktur till alla i kommunen, såväl till privatpersoner som till skolor och företag. Botkyrka Stadsnät består av totalt 11 medarbetare. Vi erbjuder dig ett stimulerande och utvecklande arbete i en prestigelös och vänlig arbetsmiljö.

Övrigt
Tjänsten är ett vikariat på heltid alternativt 70% med start den 1 mars och 12-14 månade framåt med placering i Tumba. Låter det intressant? Ansök gärna idag via länken nedan. Intervjuer kommer ske löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta Mia Molin, 073 066 55 22 eller mia.molin@inhouse.se