Denna tjänst är inte längre aktuell.

Inhouse / Jobb / Säljkoordinator med administrativ ådra

Är du den vi söker?

Är du en person som trivs med många bollar i luften samtidigt och där den ena dagen inte är den andra lik? Gillar du att ta ansvar, sätta strukturer och skapa processer och känner dig trygg med att kommunicera på engelska? Då kan du vara den person vi söker i denna kombinerade roll till Devyser!

Arbetsbeskrivning

Devyser befinner sig i ett mycket expansivt skede där man går från att försäljningen skett via distributörer till att nu satsa på att öka direktförsäljningen genom att etablera försäljningsfilialer runt om i världen. Parallellt med detta pågår även förberedelser för notering av bolaget. I detta expansiva skede söker vi nu efter dig som vill ta dig an en kombinerad roll som både Säljkoordinator och Executive Assistant men med huvudfokus på koordinering.

Du kommer arbeta både mot Devysers kommersiella chef (CCO) och VD samt de olika försäljningsfilialerna. I arbetsuppgifterna ingår bland annat säljadministration som hantering och strukturering av offerter och avtal, dokumenthantering och säkerställa en bra struktur, vara involverad i arbetet kring mässor, ta lead vid events och kundevenemang, administrera och sammanställa presentationer, hantera mötesadministration, skriva protokoll vid ledningsgruppsmöten samt följa upp kring dessa och göra resebokningar.

Din profil

Vi tror att du är en person som trivs allra bäst med omväxlande arbetsuppgifter men som gillar att ha en tydlig struktur och skapa ordning och reda. Du har en stor servicekänsla och gillar att vara spindeln som vet allt och som är oumbärlig för dina kollegor – det du inte vet, eller kan ta reda på, är inte värt att veta!

Då detta är en ny roll är det viktigt att du är en driven, självgående och initiativtagande person. Du är en noggrann, ansvarstagande och prestigelös och du trivs i en snabbrörlig och föränderlig miljö. Du är bra på att planera och organisera - en jonglör av rang!

Du har lätt för att kommunicera med både kollegor som kunder och du hanterar både svenska och engelska obehindrat. Därtill är du van att arbeta i Office-paketets olika delar, framförallt PowerPoint.

Om företaget

Devyser utvecklar, tillverkar och säljer genetiska tester i över 60 länder. Produkterna används för komplex DNA-testning inom onkologi, transplantation och ärftliga sjukdomar för att möjliggöra skräddarsydd cancerbehandling, diagnos av ett stort antal genetiska sjukdomar samt uppföljning av transplanterade patienter. Devysers produkter förenklar komplexa genetiska testprocesser, förbättrar provgenomströmningen, minimerar manuella moment och levererar snabba resultat.

Devyser grundades 2004 och har sin bas i Stockholm med kontor i Hägersten, inte långt från Vinterviken.

Övrigt

I denna rekrytering samarbetar Devyser med Inhouse och Margaretha Palmbäck. Ansök direkt då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV via vår hemsida. Tjänsten är på heltid och inleds med sex månaders provanställning.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Margaretha Palmbäck på margaretha.palmback@inhouse.se eller 072-985 86 51. Välkommen med din ansökan!

Sök jobbet

Anställningsform

Tillsvidare

Kontaktperson

Margaretha Palmbäck

margaretha.palmback@inhouse.se

Rekommendera tjänst

Rekommendera den här tjänsten till en vän!