Säljkoordinator

Arbetsbeskrivning / Work Description
Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad säljkoordinator till en av våra kunder i Kista. Säljkoordinatorn fungerar som en länk mellan arbetsledningen och resurserna på fältet (säljare och Key Account Managers). I rollen ingår att stödja säljteamet med den dagliga verksamheten, administration, problemlösning, analys och logistik. Du kommer att samordna events, hantera projekt och stötta försäljningschefen och KAM med försäljningsstatistik eller annan information som behövs. Ansvara för att upprätta planer, beställningar och koordinera försäljningsaktiviteter. I arbetet ingår förutom resursplanering, tidsplanering även ansvar för att den överenskomna budgeten hålls.

Din profil / Your profile
Vi ser att du har en utbildning inom företagsekonomi eller motsvarande och är en van användare av M/S Office ( Excel & Powerpoint). Vi ser gärna att du har arbetat med försäljning och administration tidigare.
Du bör kunna utrycka dig obehindrat i både tal och skrift på engelska och svenska. Som person är du van att arbeta självständigt, tar gärna egna initiativ och kan hantera flera projekt samtidigt. Du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad med en god känsla för detaljer. För att du ska trivas bör du vara prestigelös, flexibel och klara av att jobba i en föränderlig miljö.

Övrigt / Other
Tjänsten är på heltid och en inhyrning via Inhouse med start omgående och tom den 30/4 2016. Placering i Kista. Sök via länken nedan.
Välkommen med din ansökan, intervjuer görs löpande! För frågor om tjänsten kontakta: linda.segerstrom@inhouse.se.

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.