Service Delivery Coordinator till en av våra kunder

Är du den vi söker?
Trivs du i en serviceinriktad roll och intresserad av ett konsultuppdrag via Inhouse? En av våra kunder behöver stöttning till deras kundtjänstteam,

Arbetsbeskrivning
I rollen som Service Delivery Coordinator innebär arbetet en del kundkontakt samt samarbete med närliggand grupper för att göra ett avslut på kundens förbindelse på ett effektivt och snabtt sätt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:

– Termineringar Networking B2B-flödet
– Leveransledare för Termineringsorder i Melody och SPAN
– Terminering accesser i Span mot leverantör
– Retur av utrustning
– Accesskostnader följs upp

Din profil
Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom telecom och IT-branschen. Du har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift. Du har goda kunskaper inom Officepaketet och grundläggande transmissionskunskaper. Du har tidigare arbetat i ett leveransflöde och är van att söka information från databaser och system.

Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående till och med 2020-05-04. Vi går igenom ansökningar löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag.