Serviceinriktad receptionist till PR- och kommunikationsföretag

Managementkonsult

Om kunden / About the Client
Nu söker Inhouse en serviceinriktad och glad receptionist till PR- och kommunikationsföretaget Kreab Gavin Anderson. Företaget sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm.
Du kommer att vara anställd av oss, Inhouse, och uthyrd till kunden.

Arbetsbeskrivning / Work Description
I din roll ingår det att sköta receptionen och se till att allt är i ordning. Du kommer att svara i telefon, ta emot och välkomna besökare, ta hand om möteskalendern samt sköta inköp av kontorsmaterial. Vidare ska du vara behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som kopiering/scanning och vara backup till assistenterna vid behov.
Du kommer också sköta bud och postsortering och förmedla beställningar av passerkort.

Din profil / Your profile
Vi söker dig som har det lilla extra och som har arbetat som receptionist tidigare samt är van att arbeta i en internationell miljö. Den stora vikten ligger i att du är serviceinriktad och professionell i ditt yrkesutövande. Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt. Du har även mycket goda kunskaper i Officepaketet.

Du är öppen och utåtriktad, representativ och prestigelös. Du älskar service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer. Du har även lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är ansvarstagande. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra.

Övrigt / Other
Arbetstiden är 07:45-12:30 och 12:15-17:00

Tjänsten är på är halvtid och är en fastanställning. Vi söker alltså dig som är intresserad av att arbeta fem dagar i veckan.

Tycker du att tjänsten låter intressant, är du välkommen att fylla i ansökan, bifoga CV och personligt brev. Intervjuer kommer att ske löpande. Glöm inte att motivera varför just du passar för tjänsten.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Upplever du ett Tekniskt Problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se.

Välkommen!