Serviceinriktad receptionist

Är du den vi söker?
Nu söker vi dig som brinner för service och vill göra det lilla extra för både besökare och kollegor. Du kommer att ingå i ett team om tre personer där ni tillsammans sköter receptionen och konferensavdelningen.

Arbetsbeskrivning
Rollen som receptionist innebär att du är företagets ansikte utåt och tar emot, välkomnar och tar hand om externa besökare såväl som interna kollegor. Utöver det ansvarar du för koordinering av både stora och små möten med eventuell mat och dryck samt ser till att konferenslokalerna är iordningställda.

Din profil
Vi söker dig som motiveras av att ge riktigt bra personlig service. För att lyckas i rollen ser vi helst dig som har erfarenhet inom service och troligtvis har arbetat inom reception, konferens eller liknande. Som person är du strukturerad och noggrann med ett gott humör och prestigelös inställning. Du har en mycket hög servicenivå och förmågan att behålla lugnet i stressiga situationer. Vi ser också att du har relevanta IT-kunskaper för reception och att du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.

Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning.
Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Bolaget grundades 1996 och har idag över 40 anställda i Stockholm, Göteborg och Berlin samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Övrigt
Du kommer att bli anställd av Inhouse och tjänsten är på heltid med start omgående. Arbetstiderna är varierande mellan kl. 07.30 – 19.00 måndag – fredag. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig? Skicka då in din ansökan med en motivation till varför just du skulle passa för rollen. Vi kommer intervjua löpande så ansök gärna redan idag. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till vår hemsida.