Kontakt

Självgående assistent som trivs i förändringskultur


Om kunden / About the Client
Är du en drivande assistent som trivs i en organisation som stävar efter att ständigt finna nya arbetsrutiner? I denna roll kommer du vara del av ett assistentteam som har som mål att underlätta för sina interna medarbetare i deras arbete ur ett kunddrivet perspektiv. Du kommer även assistera en affärsområdeschef där du planerar och stödjer denna i deras vardag. Placeringsorten är i Stockholm och företaget står inför ett övergripande förändringsarbete.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Du är affärsområdeschefens assistent med hög integritet och affärsmässighet och planerar samt prioritera arbetsuppgifter. Vidare är du självgående och ser arbetsuppgifter som ska utföras och ansvarar för att de blir utförda. Du har fallenhet för att sätta dig in i nya system och har ett helhetsperspektiv inom affärsområdet vilket gör det enkelt för dig att prioritera.
• Hantera kalender, planering och uppföljning till AO chef
• Mailhantering och korrespondens till AO chef, även viss prioritering vid behov
• Boka in resor och hanteringen runt omkring
• Förbereda material och underlag inför möten i god tid
• Årsplanering med möten, projekt etc
• Delaktig på möten och föra protokoll
• Driva in och följa upp actions och beslut från möten gentemot AOC, PS och GC
• Hantera fakturering, reseräkningar, projektupplägg, attestering av tidrapporter etc
• Upprätta sammanställningar av olika slag och research

Din profil / Your profile
Rollen kräver att du har hög nivå av integritet och att självständigt kunna prioritera arbetet för att nå uppsatta mål. Du ska ha ett affärsmässigt tankesätt och kunna prioritera ur ett kundfokuserat perspektiv vilket driver affären. Du har en professionell och positiv framtoning samt har en hög servicenivå. Dina kontaktytor kommer att vara både interna och externa vilket gör att du är en duktig kommunikatör och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du är lösningsorienterad i ditt arbetssätt och kan hantera korta deadlines samt har en vana att arbeta med seniora medarbetare. Du har vana att planera och koordinera arbetsuppgifter samt följa uppföljning.

Arbetsuppgifterna ställer stora krav på kommunikation, samarbete, servicekänsla och förståelse för andra människor. Som person är du flexibel, prestigelös och har förmågan att prioritera.

Du har tidigare arbetat som assistent och känner dig trygg i rollen.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och du är duktig på Officepaketet.

Övrigt / Other
Tjänsten är en rekrytering och intervjuer kommer att ske löpande. Kunden ser gärna att assistenten är på plats så snart som möjligt!

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.