SSAB söker nu en erfaren Executive Assistant

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Om kunden / About the Client

SSAB söker en erfaren Executive Assistant med placering på huvudkontoret i centrala Stockholm. Du kommer att assistera tre personer i koncernledningen. Här får du möjligheten att arbeta i en omväxlande, internationell och intressant miljö.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som assistent ansvarar du för det administrativa stödet åt dina chefer

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
– Ha kontroll på och säkerställa dina chefers mail, telefonsamtal, kalender,
bokningar och liknande.
– Planering och förberedelser inför möten samt förberedelse av agendor och presentationer
– Utskrift av protokoll och kallelser.
– Förberedelse, sammanställning och distribution av material inför möten.
– Ansvar för administration kring konferenser, resor mm.
– Arkivering av dokument och material.
– Fakturahantering, tidrapporter, reseräkningar och kvittoredovisning.

Du arbetar effektivt och noggrant, du har förmåga att prioritera och arbeta med parallella uppdrag samt god kommunikationsförmåga. Du måste vara stresstålig, flexibel, självständig, och van att arbeta mot deadlines. Vi ser att du är en prestigelös person som kan ta i där det behövs. För att vara rätt person för denna tjänst är det viktigt att du är mycket serviceinriktad och har en positiv attityd samtidigt som du har pondus och egen drivkraft. Vidare är det viktigt att du har hög integritet och känsla för sekretess. Som person är du glad, lättsam och trivs att samarbeta med andra.

Din profil / Your profile

Vi ser gärna att du har minst fem års erfarenhet från en motsvarande tjänst på ledningsnivå.
Du är bekant med och har förståelse för arbetet med ledningsgruppsmöten, styrelsemöten och liknande.

Du har mycket goda svenska och engelska kunskaper och är skicklig användare av Office programmen.

Övrigt / Other

Uppdraget är en tillsvidaranställning.

Låter det intressant så är du varmt välkommen att skicka in ditt CV och personliga brev så snart du har möjlighet

Jobbcoaching / Prenumerationstjänst

Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information; https://www.inhouse.se/coaching

Kontaktperson(er)
Evelina Lycke
Josefin Thörnert

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Stockholm

Publiceringsdatum

2012-03-26