SSAB söker receptionist/administratör på föräldravikariat.

Om kunden / About the Client
SSAB är ett Norden- och USA-baserat stålföretag med global försäljning och ett kostnadseffektivt och flexibelt produktionssystem. SSAB är en ledande global producent av avancerade höghållfasta stål (AHSS) och seghärdat stål (Q&T), standardiserad tunnplåt och grovplåt, rörprodukter samt konstruk-tionslösningar inom byggsektorn.
SSABs stål bidrar till lägre vikt hos slutprodukten och ökar även produktens styrka och livslängd.
Företaget har en årlig stålproduktionskapacitet på 8,8 miljoner ton. Idag har SSAB produktions-anläggningar i Sverige, Finland och USA. Det finns också kapacitet att bearbeta och färdigställa de olika stålprodukterna i Kina och ett antal andra länder. I Sverige och Finland sker produktionen i integrerade masugnsprocesser. I USA sker skrotbaserad produktion i elektriska ljusbågsugnar.
SSAB har ca 17 300 anställda i 50 länder.
SSAB är börsnoterat på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm och sekundärnoterat på NASDAQ OMX i Helsingfors, från den 1 augusti 2014.
SSABs vision – en starkare, lättare och mer hållbar värld.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som en del av Office serviceteamet på SSAB ingår du i en grupp på tre personer som alla rapporterar direkt till kontorschefen.
Dina ansvarsområden innefattar bl a att på ett professionellt sätt ta emot besökare, boka mötesrum samt se till att dessa är iordningställda inför mötena.
Vidare har du kontakt med leverantörer gällande bl a städ, kaffemaskiner, förbrukningsmaterial samt viss fakturahantering. I tjänsten ingår även daglig avstämning av företagets infomail och ansvar för tidningsprenumerationer.
Vid behov hjälper du även assistenterna med t ex bokning av events, luncher, utskick etc.

Din profil / Your profile
Vi ser att du har erfarenhet från liknande tjänst eller från hotell och restaurang. Det är ofta högt tempo och din känsla för service är av yttersta vikt. Eftersom du arbetar i ett team är det viktigt att du kan samarbeta, vara flexibel och lyhörd. Som person är du prestigelös, noggrann och positiv.
Då det är en internationell miljö är det viktigt att du talar och skriver engelska obehindrat. Finska är meriterande. Du är van att arbeta i Officepaketet.

Övrigt / Other
Det här är ett föräldravikariat i minst ett år och du kommer att vara anställd av Inhouse under den perioden. Tjänsten ska tillsättas omgående och vi kommer att träffa kandidater löpande.
Låter det här som en intressant tjänst för dig, tveka inte att söka på länken nedan. Viktigt att du formulerar varför just du passar för det här jobbet. Har du frågor är du välkommen att kontakta Olivia Bergström, olivia.bergstrom@inhouse.se, eller Josefin Thörnert, josefin.thornert@inhouse.se.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” ”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!