Denna tjänst är inte längre aktuell.
Support till Private Banking affärsenheten – Handelsbanken
Är du den vi söker?
Vi söker dig med administrativ kompetens och med erfarenhet av värdepapper till ett uppdrag för rollen som Support till Private Banking affärsenheten på Handelsbanken. I denna roll får du vara med och påverka arbetsprocesser och dagliga rutiner då egna initiativ och förslag på effektiviseringar välkomnas, ett ypperligt tillfälle för dig som söker att styrka dina erfarenheter och kompetenser inom värdepapper och bank. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start 2023-03-27 t o m 2023-12-31.
Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Handelsbankens avdelning för Private Banking affären söker att förstärka sitt team med en person. Idag består teamet fyra personer. Du skapar värde för banken genom att agera för support till Private Banking affären hos banken. Uppdraget innefattas till stor del av administrativa uppgifter i form av avstämningar, kundupplägg, affärsbokningar samt diverse utredningar. I denna roll kommer du att erbjudas såväl personlig utveckling samt utveckling av professionen inom private banking. Uppdraget har en hybridlösning, det innebär att man kombinerar arbete i företagets lokaler med arbete på distans.
Din profil
Du tillför värde till denna storbank genom att besitta en förkärlek för ordning och struktur. Vi ser att du talar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. För att lyckas i denna roll har du höga ambitioner för dig själv och din leverans. Som person arbetar du effektivt, strukturerat och framåtblickande, för att skapa värde på arbetsplatsen. Du är van vid att arbeta självständigt, under högt tempo och med ett lösningsorienterande förhållningssätt. För att trivas i rollen har du en känsla för att skapa bäst resultat i dialog med andra och besitter en naturlig teamkänsla.
Vidare ser vi att du har värdepapperskunskap sedan tidigare. Du innehar en inre vilja att förstå hela processen och en drivkraft för att utveckla processer och rutiner. I denna roll välkomnas egna initiativ och du har möjlighet att förbättra arbetsprocesser och rutiner på banken. Vi ser det inte som ett krav men det är en stor fördel om man har tidigare erfarenhet av företagshändelser.
Om företaget
Som konsult blir du anställd av Inhouse AB och uthyrd till vår beställande kund. Inhouse är ett konsultföretag inom rekrytering, konsultlösningar och organisationsutveckling. Vi är specialister inom Marknad & Kommunikation, Ekonomi & Finans, Business Services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.
Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande konsultchef.
Övrigt
Uppdraget är på heltid med position i centrala Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag och tillhandahålls via Inhouse AB. Uppdraget fortlöper mellan 2023-03-27 t o m 2023-12-31. Du ansöker via vår hemsida, www.inhouse.se. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Ansökan stänger 2023-03-09. Eventuella frågor välkomnas och besvaras av rekryteringskonsult Rebecca Forsgren, Rebecca.Forsgren@inhouse.se.
Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!
Sök jobbet
Anställningsform
Visstidsanställning
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Stockholms län