Denna tjänst är inte längre aktuell.
Team Leader till HSB
Är du den vi söker?
Brinner du för service och har känsla för det lilla extra? Har du arbetat som Team Leader, receptionist eller konferensvärdinna och är redo att ta nästa steg i karriären? Då kan rollen som Team Leader hos vår kund vara något för dig! Teamet består av tre personer där ni tillsammans sköter receptionen och konferensavdelningen.
Arbetsbeskrivning
Rollen som Team Leader innebär att du tillsammans med två receptionister/konferensvärdinnor är företagets ansikte utåt och tar emot, välkomnar och tar hand om externa besökare såväl som interna kollegor. Utöver det ansvarar du och teamet för koordinering av både stora och små möten med eventuell mat och dryck samt ser till att konferenslokalerna är iordningställda. Administrativa arbetsuppgifter tillkommer även. Som team leader leder och fördelar du arbetet, gör veckovis schemafördelning samt coachar personalen i rätt riktning.
Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har arbetat i några år som receptionist och/eller konferensvärdinna samt att du har erfarenhet av en ledande roll, t.ex. Team Leader eller lagledare. Vi ser att du är van att hålla en mycket hög servicenivå och har förmågan att behålla lugnet i stressiga situationer. Du har ett coachande förhållningssätt med intresse att entusiasmera dina kollegor. Som person är du strukturerad och noggrann med ett gott humör och prestigelös inställning. Vi ser att du har relevanta IT-kunskaper för reception och goda datakunskaper. Du har även erfarenhet av besöks- och säkerhetssystem samt behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Om HSB Stockholm
HSB Stockholm är den största av landets 28 regionala HSB-föreningar. Varje dag jobbar omkring 500 medarbetare med att leverera marknadens bästa medlems- och förvaltningstjänster åt våra viktiga ägare - våra 155 000 medlemmar. Vårt tjänsteerbjudande är brett och innefattar nyproducerade bostadsrätter, hyresrätter, bosparande och medlemskap för bostadsrättsföreningar och individuella medlemmar. Vi erbjuder också förvaltningstjänster och tjänster inom fastighetsutveckling för både bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare.
HÅLLBARHET I VÅRT DNA
Världen står inför globala miljö- och hållbarhetsutmaningar och HSB har en tydlig strategi för hållbar tillväxt. Vi arbetar för ökad resurseffektivitet, minskad klimatpåverkan samt utveckling av hållbara tjänster och produkter. HSB är också en viktig samhällsaktör som bidrar till ett inkluderande samhälle som värdesätter jämställdhet och mångfald.
Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.
Bolaget grundades 1996 och har idag över 40 anställda i Stockholm, Göteborg och Berlin samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.
Övrigt
Du kommer att bli anställd av Inhouse och tjänsten är på heltid med start omgående. Arbetstiderna är varierande mellan kl. 07.30 – 19.00 måndag – fredag. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig? Skicka då in din ansökan med CV. Vi kommer att intervjua löpande så ansök gärna redan idag. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till vår hemsida.
Sök jobbet
Anställningsform
Tillsvidare
Anställningsomfattning
Heltid
Tjänstgöringsort
Stockholms län